چرا «شهرزاد»یها تصویر قدیمی چاووشی را با نام پرتره جدید رونمایی کردند؟+عکس

محسن چاووشی

نمایش خانگی: هشتم مردادماه همزمان با تولد 38 سالگی محسن چاووشی، پوستری از او با حضور همکاران «شهرزاد» رونمایی شد.

به گزارش سینماروزان در مراسم رونمایی این پوستر که پرتره ای از چاووشی است با کلاهی به سر و نگاهی به پایین علاوه بر محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» و رویا نونهالی و گلاره عباسی بازیگران سریال، هادی حیدری طراح پوستر هم حضور داشت.

هادی حیدری درباره این پوستر بیان کرد: در طراحی این پرتره سعی کردم حس و حال صدای چاوشی را به اندازه توانایی‌هایم لحاظ کنم و امیدوارم از دید بینندگان نیز کار مناسبی انجام شده باشد.

ماجرا هم بر سر همین ادعا شکل گرفت؛ ادعای حیدری مبنی بر آن که پوستر موردنظر را طراحی کرده است مواجه شد با پرسش مخاطبان فضای مجازی که پیشتر عین عکس پوستر را بارها و بارها دیده بودند.

مخاطبان به این معترض بوده‌اند که چرا با نام طراحی، تصویری قدیمی از چاوشی با کلاه و نگاه به پایین، یک فیلتر ساده گرافیکی زده شده و به عنوان پرتره‌ای طراحی شده توسط هادی حیدری معرفی شده است!

عجیب است سفارش دهندگان این پوستر که احتمالا دست اندرکاران تولید «شهرزاد» بوده اند هم متوجه این مسأله نشده اند!! یعنی طراحی یک پرتره تازه آن قدر دشوار بوده که بسان رباتهای گرافیکی تلگرام، با یک فیلتر ساده سر و ته قضیه هم آمده است؟

پرتره ای که در جشن تولد چاووشی رونمایی شد
پرتره ای که در جشن تولد چاووشی رونمایی شد
تصویر اصلی که زمینه خلق پرتره شده
تصویر اصلی که زمینه خلق پرتره شده
رونمایی از پرتره چاووشی با حضور عوامل «شهرزاد»
رونمایی از پرتره چاووشی با حضور عوامل «شهرزاد»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید