پیمان قاسم‌خانی کارگردانی برای شبکه خانگی را تکذیب کرد

پیمان قاسم خانی

نمایش خانگی: در هفته دوم نوروز بود که با بازخوانی فرازهایی از یکی از گفتگوهای تفصیلی پیمان قاسم خانی از برنامه اش برای نگارش یک سریال ابرقهرمانی با عنوان «خواننده گریان» خبر دادیم.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» خبر کار پیمان قاسم خانی بر روی «خواننده گریان» خیلی زود در رسانه های دیگر هم بازتاب یافت و برخی بدون حتی اشاره به منبع خبر به آن پروبال دادند و کار را تا جایی رساندند که گفتند پیمان بعد از ساخت اولین فیلم سینمایی اش «خوب بد جلف» حالا بناست سریالی برای شبکه خانگی بسازد.

این موضوع نه تنها در خبر «نمایش خانگی» نیامده بود بلکه حالا پیمان قاسم خانی نیز در گفتگویی که با «ایسنا» داشته آن را تکذیب کرده است و گفته است فعلا هیچ برنامه ای برای کارگرانی چه در سینما و چه در شبکه خانگی ندارد.

قاسم خانی در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد کارگردانی را ادامه دهد؟ گفت: چنین قصدی ندارم و همچنان نویسنده هستم. الان فقط یک فیلم هست که دوست دارم آن را بسازم و نوشتن فیلمنامه آن هم یک پروسه طولانی دارد.

پیمان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر هم قراردادی برای نوشتن فیلمنامه یک سریال برای رسانه خانگی دارم که باید آن‌ را به اتمام برسانم و بعد سراغ ساخت آن یک فیلم خودم بروم.

با توجه به مراودات میان پیمان قاسم خانی و محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» و اینکه تولید نخستین فیلم پیمان هم با حضور امامی به عنوان سرمایه گذار صورت گرفته هیچ بعید نیست که سریال «خواننده گریان» هم به سفارش امامی نگاشته میشود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید