پولشويي تهيه کننده «شهرزاد»؟⇐رييس کميته تحقيق و تفحص تکذيب کرد

محمدهادی رضوی و محمد امامی

نمايش خانگي: در جالي که در روزهاي گذشته خبري مبني بر محرز شدن پولشويي محمد امامي تهيه کننده بازداشتي «شهرزاد» به نقل از يکي از امیر خجسته نماینده همدان در مجلس و از اعضاي کميته تحقيق و تفحص منتشر شده بود اما رييس کميته تحقيق و تفحص صندوق ذخيره فرهنگيان اين مسأله را تکذيب کرد.

به گزارش نمايش خانگي جبار كوچكي‌نژاد رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان در گفت وگو با «اعتماد» اعلام کرد:  هرگونه  اظهارنظري مبني بر محرز شدن پولشويي تهيه‌كننده سريال «شهرزاد» رد شده و تا اين لحظه هيچ مدركي دال بر صحت اين ادعا به كميته تحقيق و تفحص نرسيده است.

رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: اظهارات آقاي خجسته، عضو اين كميته نظر شخصي خودش بوده اما کميته تحقيق و تفحص تا الان، مداركي دال بر صحت ادعاهاي مطرح شده در خصوص پولشويي تهيه کننده سريال شهرزاد نديده است.

کوچکي نژاد افزود: هنوز چيزي براي ما روشن نشده و اساسا هم به اعضا اعلام كرديم درباره ابعاد و اطلاعات پرونده هيچ مصاحبه‌اي نكنند. طبيعتا كميته تحقيق و تفحص هم اطلاعات و اخباري كه در اين رابطه از طرف افرادي به جز سخنگو و رييس هيات اعلام مي‌شود را تكذيب مي‌كند.

رييس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان اعلام کرد: فردي با عنوان جعلي كارشناس كميته تحقيق و تفحص به بانك سرمايه رفته بود و به صورت خودسرانه و دروغ خواستار بررسي و دريافت اطلاعات شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید