پرسش یک رسانه مستقل⇐آیا سرمایه‌گذار 60درصدی «شهرزاد» ممنوع‌الفعالیت شده؟

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: فصل اول سریال «شهرزاد» در کنار اقبال مثبتی که از مخاطبان گرفت با حضور سرمایه گزار جوانی به نام محمدهادی رضوی هم روبرو بود؛ سرمایه گزاری که مدعی تأمین بودجه 60درصدی سریال و شراکت در برند سریال بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» محمدهادی رضوی که داماد محمد شریعتمداری وزیر صنعت دولت دوازدهم است بعد از پایان تولید فصل اول «شهرزاد»، از سریال کنار رفته و گهگاه نیز انتقاداتی را نسبت به دست اندرکاران سریال و به خصوص حسن فتحی کارگردان آن مطرح کرد.

رضوی البته از برنامه های خود برای ادامه فعالیت در شبکه خانگی و تولید سریالی با عنوان «تلگرام» و آثاری با محوریت مدافعان حرم گفت اما بیشتر از یک سال بعد از قطع همکاری با «شهرزاد» هیچ فعالیت مشهودی از داماد شریعتمداری دیده نشد.

رسانه مستقل «سینمای حرفه‌ای» با انتشار گزارشی درباره این تعلیق فعالیتهای رضوی پرسشهایی را طرح کرده درباره ممنوعیت وی از فعالیت در شبکه خانگی.

متن گزارش را بخوانید:

محمدهادی رضوی که خود را به عنوان سرمایه گذار 60درصدی فصل اول «شهرزاد« معرفی کرده بود بنا بود سریال «تلگرام» را تولید کند اما این کار متوقف شد. درباره دلایل توقف این سریال حرف و حدیث بسیار است و پرسشهایی وجود دارد درباره ممنوع الکاری رضوی.

سال گذشته خبری مبنی بر بازداشت رضوی در فضای رسانه ای پیچید که کاملا مرتبط شد به ماجرای بازداشت محمد امامی تهیه‌کننده «شهرزاد» اما هیج گاه معلوم نشد آیا رضوی واقعا بازداشت شده یا نه؟

متوقف شدن «تلگرام» و منتفی شدن فعالیتهای رضوی در حیطه سینما و نمایش خانگی پرسشهایی را شکل داده که آیا وی به دلیل آن بازداشت و در کنارش عدم تأیید صلاحیت در هیچ کدام از صنوف تهیه کنندگی توانایی حضور به عنوان تهیه کننده در نمایش خانگی یا سینما را ندارد؟

پرسشهایی هم درباره توصیه های محمد شریعتمداری پدرزن رضوی به وی طرح شده مبنی بر دوری از حواشی فعالیتهای هنری بخصوص که امیرحسین فرزند شریعتمداری هم درگیر بازیگری در سینما شده و این حضورها ممکن است حیات سیاسی شریعتمداری که وزیر صنعت است را به خطر اندازد! بخصوص که الگوی آقازاده عارف ناقل ژن خوب و شکست سنگینش در سینما با فیلم «فصل نرگس» پیش رو است.

رضوی بعد از «شهرزاد» هرچند مدام به نقد عملکرد دست اندرکاران تولید فصل دوم سریال پرداخت اما هیچ گاه نتوانست هیچ کار دیگری را روی غلتک بیندازد! چرا؟ آیا پدرزنش او را از ادامه فعالیت بازداشته یا نظارت ارشاد ممنوع الکارش کرده؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید