نویسنده سریال بیان داشت⇐ پایان«هیولا»، خوش نیست!/هم «داوود» در پایان بندی هست و هم «چمچاره» و همسرش/یک سریال تازه را با قاسم خانی مینویسیم!+ماجرای سانسور دیالوگ طولانی مهران مدیری در «هیولا»

هیولا

نمایش خانگی: سریال خانگی «هیولا»ی مهران مدیری به زودی به پایان میرسد. سریالی که هزینه بالایی صرف جذب بازیگران نامدار برای تولیدش شد ولی بیش از آن که گرمای تجربیاتی موفق همچون «مرد هزار چهره» و «شبهای برره» را تداعی کند بیشتر یک محصول ولرم بود با اندکی نیشگون به مفسدان اقتصادی.

امیر برادران نویسنده زیردست پیمان قاسم خانی در «هیولا» پیرامون پایان بندی سریال به ایسنا گفت: هیولا یکی از پایان‌های خوب را در سریال‌های طنز خواهد داشت. اما لزوما یک پایان خوش نیست.

برادران ادامه داد: در پایان بندی هم از شخصیت داوود و همچنین چمچاره و همسرش( محمد بحرانی و سیما تیرانداز) استفاده کردیم. ما هر بازیگری که خوب بود سعی کردیم تا پایان استفاده کنیم و حضور داشته باشند.
امیر برادران درباره حجم سانسور وارده به «هیولا» اظهار کرد: وزارت ارشاد همکاری خیلی خوبی داشت و به نظرم خیلی کم بخش‌هایی حذف شد.  یک دیالوگ طولانی بود که من آن را خیلی دوست داشتم که مربوط به دیالوگ آقای مدیری بود و حذف شد اما به روند قصه آسیب نزد. در سریال دیالوگ‌هایی هست که فکر می‌کنم رد اثر من در این کار است. مثل اینکه از شرافت شر و آفت آن برایمان نمانده، اینها تک دیالوگ‌هایی است که نویسنده دوست دارد و فکر می‌کند نقطه اثرش همین دیالوگ‌هایی باشد که نوشته است. در مجموع واقعا اذیتمان نکردند و تا جایی که توانستند همکاری کردند.

 

برادران با اشاره به همکاری جدید با پیمان قاسم‌خانی گفت: پیشنهادهای زیادی شده؛ خوشبختانه قرار است یک سریال دیگر را شروع کنیم و طراحی آن آغاز شده است. البته در کار ما چیزی تا لحظه‌ی آخر قابل پیش بینی نیست اما در این مورد جدی هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید