«قورباغه»؛ عامل دوری یک ساله نوید محمدزاده از جشنواره فجر!!؟

نوید محمدزاده و هومن سیدی

نمایش خانگی: نوید محمدزاده تلاش زیادی کرده بود که حضورش در «متری شش و نیم» حضوری موثر باشد اما انتخاب نادرست بازیگر مقابل او که پیمان معادی باشد موجب شده تلاشهای محمدزاده هم ابتر بماند. متعاقب رونمایی «متری شش و نیم» در جشنواره، نوید از دوری یکساله از جشنواره فجر حرف زد و اینکه سال بعد قطعا در جشنواره فیلم نخواهد داشت.

بسیاری گمان کردند نقدهایی که به نوع بازی تکراری او در کاراکترهای مختلف معتاد از «ابد…» تا «مغزها» و حالا «متری شش و نیم» شده عامل دلخوری و تحریم جشنواره فجر است ولی شنیده های «نمایش خانگی» حکایت از آن دارد که محمدزاده به زودی درگیر بازی در سریالی با نام «قورباغه» خواهد شد و همین دلمشغولی است که باعث میشود چند ماهی از سینمای ایران دور باشد.

«قورباغه» را هومن سیدی میسازد که پیشتر با نوید در «خشم و هیاهو»، «سیزده» و «مغزها…» نیز همکاری کرده بود و داستان سریال فضایی جوانانه دارد و درباره زندگی آدمهایی از اجتماع ایران است که کمتر دیده شده اند و از جمله رپرها و موادفروشها!!

سال آینده نوید در جشنواره فیلم نخواهد داشت ولی با عرضه سریال خانگی «قورباغه» از طریق تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی، قطعا حاشیه های نوید ده چندان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید