علیرغم تهدیدات ارشاد⇐عرضه «بازیهای تاج و تخت» از سامانه‌ای متعلق به اپراتور منسوب به«ژن خوب»!!!+عکس

بازیهای تاج و تخت

نمایش خانگی: روز گذشته و یک هفته بعد از حواشی ایجاد شده بر سر عرضه غیرقانونی فصل هفتم سریال «بازیهای تاج و تخت» از یک سامانه ویدیوی درخواستی وابسته به آپارات بود که مدیرکل نمایش خانگی ارشاد با تأکید بر تخلف صورت گرفته در این مسیر از برخورد با متخلفان خبر داد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هرچند مدتی قبل از سخنان مدیرکل نمایش خانگی سامانه موردنظر با واهمه از واکنشهای قبلی رسانه ها، نسبت به حذف عرضه سریال اقدام کرده بود اما شواهد حکایت از آن دارد که برخی دیگر از سامانه‌های ویدیوی درخواستی در حال عرضه این سریال هستند.

از جمله این سامانه‌ها سامانه‌ایست به نام «لنز» وابسته به اپراتور دوم تلفن همراه کشور؛ همان اپراتوری که منسوب است به حمیدرضا آقازاده محمدرضا عارف یعنی همان آقازاده ای که اخیرا خود را ناقل «ژن خوب» دانسته بود!!!

سامانه وابسته به اپراتور دوم در حال عرضه هر کدام از اپیزودهای فصل هفتم «بازیهای تاج و تخت» به قیمت 800 تومان است!!! و مشخص هم نیست که چگونه رایت سریال را از تلویزیون اچ.بی.اُ دریافت کرده و با این قیمت نازل در حال عرضه آن است؟

باید منتظر ماند و دید آیا برخوردی که از سوی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد بر آن تأکید شده موجب خواهد شد این سامانه روش خود را اصلاح کند یا حکایت همچنان باقیست؟

عرضه «بازیهای تاج و تخت» در «لنز»
عرضه «بازیهای تاج و تخت» در «لنز»
عرضه «بازیهای تاج و تخت» در «لنز»
عرضه «بازیهای تاج و تخت» در «لنز»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید