عرضه فیلم کم‌فروش «امکان مینا» با تیراژ 70 هزار نسخه‌ای در شبکه خانگی+عکس

امکان مینا

نمایش خانگی: درام تاریخی-سیاسی «امکان مینا» کمال تبریزی که نه در جشنواره سی و چهارم فجر و نه در اکران مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته بود به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی «امکان مینا» که در کنار «نفس» جزو پروژه های مشارکتی سال گذشته بنیاد سینمایی فارابی بود با پخش هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شده است.

 در شرایطی که فیلمهای سینمایی مخاطب پسند با تیراژ بالای 120 تا 150 هزار نسخه به شبکه خانگی می آیند، عرضه “امکان مینا” با تیراژی 70 هزار نسخه ای انجام شده است که خود نشان دهنده نومیدی پخش کننده نسبت به اقبال مخاطبان به آن است.

 “امکان مینا” در دو ماهی که روی پرده بود علیرغم برخورداری از امکانات تبلیغی و اکران در گروه سینمایی زندگی به سختی به فروش 500 میلیونی رسید و طبیعی است که با این فروش پایین نمی تواند در شبکه خانگی هم اثری پرمخاطب باشد و نتیجه آن که تیراژی زیر حد معمول آثار سینمایی برای آن درنظر گرفته شده است.

“امکان مینا” داستانی را در سالهای ابتدایی انقلاب روایت می کند و درگیری های زن و شوهری به تصویر می کشد که یکی از آنها درگیر همکاری با گروهک منافقین شده است.

میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی و علی مردانه در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

امکان مینا
امکان مینا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید