#سقوط با یادآوری برند #م_الف (؟) و تاکید بر نام فرخ‌نژاد آمد!+عکس

نمایش خانگی/رضا نقی نژاد اورنگ: قسمت نخست سریال #سقوط محصول تیم سه نفره محمدرضا منصوری-سجاد پهلوان زاده-محمدحسین مهدویان از طریق فیلیمو عرضه شد.

#سریال_سقوط یک سریال امنیتی ضدداعش بوده و کمی تا قسمتی دیر(!) و نزدیک به یک دهه بعد از اولین فیلم ضدداعشی سینما یعنی #آوازهای_سرزمین_من -که همچنان توقیف است- تولید شده.

در قسمت اول سریال سقوط، آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شوند؛ اما انگار حقیقت این سفر چیز دیگری است و همان پیوستن به داعش است…

حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، پدرام شریفی، الناز ملک، سجاد بابایی، ابتسام بغلانی، امین میری و… بازیگران سریالند.

خط داستانی سقوط که در همین قسمت اول لو می‌رود بیش از حد ساده به نظر می‌رسد و برپایه فریبی است که یک جوان کرد را جذب داعش می‌کند. سقوط از منظر تولید یک عاشقانه بیش از حد ساده و تلویزیونی به شمار میرود و یادآور بسیاری از آثار سفارشی-امنیتی سال‌های اخیر.

در تیتراژ پایانی سریال سقوط نامی یادآور یکی از برندهای م‌الف سرمایه‌گذار زندانی سریال شهرزاد به چشم می‌خورد. این سرمایه‌گذار که حمایت از تولید فیلم امنیتی شبی که ماه کامل شد هم به وی منسوب گشته بود در دوران رونق شهرزاد، سامانه ای به نام #لوتوس را راه اندازی کرده بود.

نام لوتوس فیلم در تیتراژ سریال سقوط
نام لوتوس فیلم در تیتراژ سریال سقوط

در تیتراژ پایانی سقوط، از #لوتوس_فیلم به عنوان کمپانی تولید بخش ترکیه سریال نام برده شده که معلوم نیست از تیول همان لوتوس است یا خیر؟

اگر مهاجرت حمید فرخ نژاد، بازیگر سقوط به آمریکا نبود شاید اصلا این سریال این همه جلب نظر هم نمی‌کرد ولی حالا فرخ نژاد پول سریال را تمام و کمال گرفته، مهاجرت کرده و آن طرف آب در حال افاضات سیاسی است و اینجا سریال سقوط عرضه شده بدون هیچ گونه ممنوعیت برای فرخ‌نژاد.

در تیتراژ پایانی نام فرخ‌نژاد در راس بازیگران آمده و لابد در قسمت‌های بعد وارد سریال می‌شود تا جوان کرد را از شر داعش نجات دهد؟؟

سریال سقوط
سریال سقوط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید