سریال‌سازی مصطفی کیایی با مضمون پلاسکو؟⇐مدیر تأمین برنامه «هنراول» پاسخ داد

مصطفی کیایی

نمایش خانگی: مصطفی کیایی کارگردان جوانی که با ساخت «خط ویژه» و «عصر یخبندان» توانایی خود در ارائه معضلاتی روزآمد را در دل درامهای پرکشش نشان داده بود چند ماهیست که مشغول کار بر روی طرحی برای شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی خبری منتشر شد درباره اینکه کیایی نگارش طرحی با مضمون فاجعه پلاسکو را در دستور کار قرار داده است. خبرگزاری «برنا» در این باره نوشت: مصطفی کیایی نگارش طرح اولیه «پلاسکو» که در ژانر حادثه‌ای به تحریر درآمده است را به پایان رساند. سیناپس اولیه «پلاسکو» هنوز به فیلمنامه تبدیل نشده است و به نظر میرسد داستان «پلاسکو»ی مصطفی کیایی بی‌ارتباط با حادثه سی‌ام دی‌ماه سال جاری ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری نباشد.

این خبر ذهن را به سمت این می برد که شاید کیایی خواسته سریالی که برای شبکه خانگی در مسیر نگارش دارد را به نوعی به ماجرای پلاسکو ربط دهد با این حال حسین حاجی بیگی مدیر فروش و تأمین برنامه موسسه «هنراول» که طرف قرارداد کیایی برای نگارش این سریال است این مسأله را تکذیب کرد.

حسین حاجی بیگی با اشاره به اینکه سریال مصطفی کیایی همچنان در مسیر نگارش است به «نمایش خانگی» گفت: اوضاع مالی شبکه خانگی آن قدر خوب نیست که بشود بیگدار به آب زد و برای همین باید فیلمنامه ای منسجم برای کار فراهم شود و در نتیجه کیایی همچنان مشغول نگارش و بازنویسی فیلمنامه است.

حاجی بیگی با ردّ ارتباط این سریال با فاجعه پلاسکو بیان داشت: سریالی که کیایی برای شبکه خانگی می نویسد یک سریال ملودرام اجتماعی با مایه های عاشقانه است و هیچ ربطی به پلاسکو ندارد.

مدیر تأمین برنامه «هنراول» درباره زمان آغاز فیلمبرداری این سریال اظهار داشت: تا فیلمنامه کامل نشود نمی توان درباره تعیین زمان فیلمبرداری سخن گفت. باید منتظر ماند تا اتمام فیلمنامه و سپس تعیین زمان بندی فیلمبرداری.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید