توضیحات روابط عمومی «شهرزاد» درباره ماجرای خروج از کشور تهیه‌کننده سریال

حمید فرخ نژاد-محمد امامی

نمایش خانگی: در حالی که در روزهای گذشته خبر حضور محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» در کانادا و برگزاری ورکشاپ آموزش تهیه کنندگی به همراه تصاویری از این حضور منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) حالا روابط عمومی این سریال درباره خروج از کشور نامبرده توضیحاتی داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این توضیحات میتواند واکنشی باشد به صحبتهای جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس و رییس کمیته تحقیق از صندوق ذخیره فرهنگیان که به انتقاد از چگونگی خروج از کشور نامبرده علیرغم به نتیجه نرسیدن پرونده اتهامیش مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته بود.

 متن توضیحات روابط عمومی «شهرزاد» را بخوانید: در پى انتشار خبرى مبنى بر خروج سيدمحمد امامى از كشور كه امروز در برخى خبرگزاري ها و فضاى مجازى منتشر شده است، روابط عمومى سريال «شهرزاد» با اعلام حضور ايشان در كشور، انتشار چنين اخباري را فضاسازى در آستانه پخش فصل دوم اين سريال دانست. همچنين روابط عمومي اين مجموعه از رسانه ها درخواست كرد كه با توجه به امكان دسترسى به منابع رسمى، بدون تحقيق و بررسى از انتشار چنين اخباري كه سبب تخريب و تشويش اذهان عمومي مي شود، خودداري كنند. لازم به توضيح است كه عرضه فصل دوم مجموعه شهرزاد، از ٢٩ خردادماه آغاز مي شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید