تهیه‌کننده بازداشتی «شهرزاد» در کانادا «کارگاه آموزش تهیه‌کنندگی» برگزار کرد!!!

حمید فرخ نژاد-محمد امامی

نمایش خانگی: حضور محمد امامی تهیه کننده سریال خانگی «شهرزاد» در تورنتوی کانادا و ادعاهایی که وی درباره منتقدان «شهرزاد» بیان کرد(اینجا را بخوانید) برای بسیاری این سوال را پیش آورده که امامی برای چه به کانادا رفته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» امامی به عنوان سرمایه گذار پروژه سینمایی «خوب بد جلف» به همراه شریکش در این فیلم یعنی حمید فرخ نژاد به کانادا رفته و در دانشگاهی در تورنتو «کارگاه آموزش تهیه کنندگی» برگزار کرده است.

اینکه امامی که همه تجربیاتش در تهیه کنندگی به 5 سال اخیر بازمیگردد که آن هم از طریق سرمایه گذاری به دست آمده و نه مثلا فعالیت تجربی یا تحصیل آکادمیک سینما به این سرعت به چنان جایگاهی می رسد که کارگاه آموزشی تهیه کنندگی می‌گذارد جای شگفتی دارد.

امامی که فصل دوم «شهرزاد» را در مسیر تولید دارد سال گذشته هم مدتی را در بازداشت به سر برد و به اعتقاد برخی پرونده قضایی او مرتبط با ماجرای سوءاستفاده در صندوق ذخیره فرهنگیان است.

البته هنوز نتیجه اتهامات علیه وی مشخص نشده است اما آنچه حائز اهمیت است اینکه امامی با قرار وثیقه آزاد شده و مدتی بعد از آزادی هم به تورنتو رفته و کارگاه آموزشی برگزار کرده است.

اینکه در کارگاه آموزشی او چه محتوای آموزشی طرح شده مشخص نیست و همه آنچه از خلال گفته های او در دانشگاه تورنتو منتشر شده درباره روند تولید «شهرزاد» و گلایه از منتقدان این سریال بوده است.

یک دیدگاه

  1. […] تهیه کنندگی به همراه تصاویری از این حضور منتشر شده بود(اینجا را بخوانید) حالا روابط عمومی این سریال خبر خروج از کشور […]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید