ساخت فیلم پیرامون صندوق ذخیره فرهنگیان!⇔آیا تهیه‌کننده «شهرزاد» هم در این فیلم تصویر خواهد شد؟

محمدهادی رضوی و محمد امامی

نمایش خانگی: در حالی که سریال «شهرزاد2» این روزها در مسیر فیلمبرداری قرار دارد تا برای پخش از 29 خردادماه آماده شود یک مستندساز خبر از ساخت فیلمی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان داده است؛ صندوقی که سال گذشته به واسطه سوءاستفاده های برخی گردانندگان آن در کانون توجهات قرار گرفت و پس از مدتی پای محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» هم به این ماجرا باز شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حجت‌الله عدالت‌پناه کارگردان جوانی که پیشتر در مستند «داد» به مشکلات صنفی کارگرها پرداخته بود قصد دارد مستندی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان بسازد ولی نگفته که آیا پای تهیه کننده «شهرزاد» هم به این مستند باز خواهد شد یا نه؟ این کارگردان جوان در این باره به «کیهان» گفت: مسائل صنفی معلم‌ها و همچنین مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان موضوع مستند بعدی من است. نگاه ما به این موضوع به هیچ وجه سیاسی نیست بلکه ساختاری است و می‌خواهیم این فیلم منجر به رفع ساختارهای فسادزا بشود. به همین دلیل هم در حال مطالعه ابعاد مختلف مشکلات صنفی معلم‌ها هستیم.

عدالت پناه تصریح کرد: با اینکه شاهد گسترش مشکلات معیشتی معلم‌ها هستیم اما مسئولان مربوطه نسبت به این مشکلات رسیدگی نمی‌کنند. متأسفانه می‌بینیم که وزیر آموزش‌وپرورش به جای تمرکز برای حل مشکلات معلم‌ها در خانه‌اش واردات چند صد میلیونی(؟) صورت می‌گیرد!

این مستندساز درباره فیلم دیگرش «داد» که بناست به زودی به شبکه خانگی بیاید بیان داشت: علی‌رغم فشارهایی که برای جلوگیری از نمایش این فیلم از سوی برخی از مسئولان اعمال می‌شود اما «داد» متوقف نخواهد شد و ما دادهای دیگری را هم سر خواهیم داد.

وی افزود: من به عنوان کسی که خودم را سرباز امام و رهبری می‌داند وظیفه خودم می‌دانم که مشکلات کشور را در فیلم هایم مطرح کنم. به همین دلیل هم مشکلات کارگری را با زبان هنر بیان می‌کنم تا مسئولان بیشتر متوجه شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید