دستفروشی عوامل تولید فیلمی درباره اسیدپاشی به آمنه بهرامی+عکس

درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی

نمایش خانگی: «درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی» نام مستندیست به کارگردانی و تهیه کنندگی جوانی به نام احمد عبداللهیان بلوچی که در آن ماجرای تراژیک اسیدپاشی به صورت آمنه بهرامی با حضور برخی چهره های مطرح هنری روایت شده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این مستند 65 دقیقه ای که کار تولید آن نزدیک به ده سال به طول انجامید، اوایل زمستان سال گذشته از طریق موسسه رسانه های تصویری به شبکه خانگی عرضه شد و بنا بود شرایط توزیع آن به صورت سراسری فراهم شود با این حال گویا عدم پای بندی اداره ارشاد رشت به قول و قراری که با عوامل داشته حواشی متفاوتی را حول این اثر شکل داده است.

از جمله این حواشی دستفروشی یکی از عوامل تولید «درباره آمنه…» روبروی اداره ارشاد رشت بوده است. مهدی عطایی مدیر تدارکات این فیلم در اعتراض یه عدم تسویه حساب اداره کل ارشاد رشت با عوامل این فیلم جلوی ارشاد رشت به دستفروشی فیلمش پرداخت.

او با انتشار کلیپی درباره دستفروشی اش گفت: سه ماه قبل نزدیک به 7500 نسخه از فیلم «درباره آمنه…» را به ارشاد گیلان داده ایم و تاکنون پول فیلم را نداده اند آن هم در حالی که برای تولید فیلم چک به این و آن داده ام و اگر چکهایم برگشت بخورد باید به زندان بروم…

دستفروشی مدیر تدارکات «درباره آمنه…» با حمایت احمد عبداللهیان کارگردان فیلم مواجه شد و او نیز با بیان اینکه مدیر تدارکاتش نماینده تمام عوامل بوده بیان داشت: در تعطیلات نوروز که همه بدنبال تفریح و گردش و شادی بوده اند برای اینکه بچه های زحمتکش فیلم به حق و حقوق خود برسند به آب و آتش زدم تا مشکلات عوامل فیلم حل شود. حالا دیگر نوبت بزرگان استان گیلان است که با تدبیر و درایت خود،موضوع این بچه های کم ادعا که فقط حقشان را میخواهند را حل کنند.

مشکلات پیش آمده برای «درباره آمنه…» درحالیست که علاوه بر چهره هایی نظیر رضا کیانیان، بهنوش بختیاری، نیوشا ضغیمی، امیرحسین مدرس، نیما شاهرخ شاهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده، خشایار اعتمادی، امیر تاجیک، حمید بهمنی، حسن عباسی، آرش برهانی، هاشم بیک‌زاده، سپهر حیدری، افشین پیروانی، مجید نامجومطلق، حشمت مهاجرانی، هانیه توسلی، سعید مظفری‌زاده و حمید استیلی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و محمدحسن عاقل‌منش عضو پیشین شورای شهر رشت نیز در این فیلم درباره معضل اسیدپاشی به گفتگو پرداختند.

درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی
درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی
درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی
دستفروشی مدیر تدارکات «درباره آمنه: گزارش یک اسیدپاشی» جلوی اداره ارشاد رشت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید