افشای پشت صحنه «شهرزاد2» در لحظه دریافت اسکار+عکس⇔دلخوری «شهرزاد» از کارگردان «فروشنده»؟

ترانه علیدوستی-شهرزاد2

نمایش خانگی: کسب دومین اسکار اصغر فرهادی این بار برای «فروشنده» و آن هم در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ کلی حاشیه ساز شد و یکی از مهمترین این حاشیه ها تأخیری بود که در صدور پیام تبریک از سوی ترانه علیدوستی بازیگر این فیلم به اصغر فرهادی صورت گرفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ترانه علیدوستی با نزدیک به 12 ساعت تأخیر برای اسکار «فروشنده» پیام تبریک فرستاد و آن هم یک پیام تبریک کلی که نه فقط عکسی از اصغر فرهادی به ضمیمه آن نبود بلکه بیشتر سعی شده بود تبریکی عمومی صورت گیرد به همه عوامل از بازیگران تا او که در پشت صحنه برای عوامل چای می آورده!!!

پیام تبریک کلی و توأم باتأخیر ترانه علیدوستی را بگذاریم کنار عدم صدور پیام تبریک از سوی شهاب حسینی دیگر بازیگر «فروشنده» خیلی چیزها دستگیرمان می شود و مهمترین اش دلخوری این دو نفر از اینکه چرا اصغر فرهادی پیش از تحریم حضور در اسکار نام آنها را به عنوان همراهان روز اسکار به پخش کننده اعلام نکرده بود؟

از این گذشته همزمان با برگزاری اسکار ترانه علیدوستی مشغول بازی در فصل دوم «شهرزاد» بوده است؛ سریالی پرحاشیه که اخیرا با آزادی محمد امامی تهیه کننده اش برخی از مشکلات پیش روی آن هم برطرف شده و سریال به روال طبیعی خود بازگشته است.

مصطفی زمانی همبازی ترانه علیدوستی در «شهرزاد2» در متنی اجتماعی به ذکر روایتی از آنچه پرداخته است که حین اعطای اسکار به «فروشنده» در پشت صحنه این سریال شبکه خانگی رخ داده است و جالب اینجاست که زمانی از خویشتن داری علیدوستی حین اعلام خبر اسکار سخن گفته است.

زمانی نوشته است: درست در ساعتي كه در اون گوشه دنيا به فيلمش اسكار مي دادن، من با ايشون درگير سكانسي بسيار سخت بوديم، درست در لحظه اي كه سكانس در نزديكهاي صبح به پايان رسيد، اسكار «فروشنده» اعلام شد، نمي گويم در دل ايشون هيجاني بود يا نبود، اما باور كنيد چنان باوقار  و بااحساس سكانسو بازي كرد كه من از اين همه خويشتن داري، حيرت كردم، آفرين به اين ظرفيت، آفرين به اين درك و آفرين به اين همه شعور! آن كه هفت اقليم عالم را نهاد/هركسي را آنچه لايق بود، داد!

متن اجتماعی مصطفی زمانی درباره پشت صحنه «شهرزاد2» حین اعطای اسکار،  پرسشهای قابل توجهی را برای مخاطبان طرح کرده است. پرسش اصلی درباره همان خویشتن داری است که زمانی بر آن تأکید کرده است.

اینکه علیدوستی که ذاتا بازیگری برون گراست و از «زهرمار» گفتن به یک مخاطب در کن تا متنهای اجتماعیش کوشیده این برون گرایی را  بروز دهد، در لحظه اعطای اسکار به «فروشنده» آن قدر خویشتن دار میشود که مصطفی زمانی هم مجبور به اشاره با تأکید به این خویشتن داری میگردد برای مخاطبان پرسش برانگیز بوده است.

این پرسش سوالی دیگر را طرح کرده است و آن هم اینکه آیا این «خویشتن داری» میتواند پیش زمینه ای کاملا منطقی باشد بر آن تأخیر 12 ساعته در ارائه پیام تبریک و آن هم یک پیام تبریک طولانی؟

آیا «شهرزاد» از اصغر فرهادی دلخور است؟ آیا این دلخوری فقط به ماجرای عدم معرفی او به عنوان همراه برای حضور در اسکار بازمیگردد یا ماجرایی دیگر در میان است؟

زمان است که همه چیز را ثابت خواهد کرد…

متن اجتماعی مصطفی زمانی از پشت صحنه «شهرزاد2» در لحظه دریافت اسکار
روایت مصطفی زمانی از پشت صحنه «شهرزاد2» در لحظه دریافت اسکار

3 دیدگاه‌ها

  1. معلومه که دلخوره
    چرا نباید معرفیش میکرد واسه حضور تو اسکار؟
    واقعا که بی انصافیه

  2. ترانه بازیگر خویشتن داریه؟؟
    والله اون زهرماری که تو کن گفت تا شعاع یک کیلومتری صداش شنیده شد

  3. و چقدر رسانه ها دنبال این حواشی هستن
    تا بادامن زدن به اونا تعداد خوانندگانشون رو افزایش بدن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید