در روزهایی که گلشیفته با یک روان‌درمانگر استرالیایی زندگی می‌کند⇔«گلشیفته» سریال می‌شود

گلشیفته فراهانی-کریستوس دورژه واکر

نمایش خانگی: هشت سال بعد از مهاجرت گلشیفته فراهانی از ایران نه فقط همچنان فعالیتهای هنری او از سوی طرفدارانش رصد می‌شود که واکنش‌های معمولی او نسبت به اتفاقات نیز به صورت گل درشت در شبکه های اجتماعی انعکاس می‌یابد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در ماههای اخیر گلشیفته به همراه همسر استرالیایی‌اش «کریستوس دورژه واکر» که یک موزیسین-روان‌درمانگر است سعی دارد اوقات خوش و آرامی را در فرانسه سپری کند اما همچنان هواداران ایرانی او کوچکترین واکنشهای او را زمینه جنجال می‌کنند.

در این اوضاع اینکه یکی از موسسات قدیمی نمایش خانگی با نام «هنرنمای پارسیان» تولید سریالی با نام «گلشیفته» را برعهده بگیرد چندان عجیب نیست.

«گلشیفته» یک سریال کمدی است که کارگردانی آن به بهروز شعیبی سپرده شده و علی اکبر نجفی مدیرعامل هنرنمای پارسیان تولید آن برعهده دارد.

«گلشیفته» اولین سریال بهروز شعیبی در  شبکه نمایش خانگی است که بسیار پربازیگر خواهد بود و با موضوع کمدی- اجتماعی تولید می شود.

برای تولید «گلشیفته» هنوز پروانه ساخت صادر نشده و صرفا به صدور یک موافقت اصولی بسنده شده است و سرمایه گذاری را صادق یاری برعهده دارد.

هرچند هنوز درباره خط داستانی سریال «گلشیفته» هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما پرسشهایی طرح شده درباره ربط داستانی فیلم با واکنشهای برخی از هواداران سلبریتی هایی نظیر گلشیفته فراهانی نسبت به فعالیتهای آنها؟؟

از همین حالا می‌شود حدس زد به خاطر نام سریال هم که شده در یکی دو هفته ابتدایی عرضه، پتانسیلی بالا برای جلب مخاطب وجود دارد.

 

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید