حمید نعمت‌الله هم برای شبکه خانگی سریال می‌سازد

حمید نعمت الله

نمایش خانگی: در سالهای اخیر کارگردانان بسیاری بخت خود را برای سریال سازی در شبکه خانگی آزموده اند؛ از محمدحسین لطیفی و مهران مدیری گرفته تا داود میرباقری، کمال تبریزی، منوچهر هادی و حسن فتحی و آرش معیریان.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همین چند روز قبل بود که خبری منتشر کردیم درباره اینکه پیمان قاسم خانی یک دهه بعد از ناکامی در ساخت سریال «فضانوردان» قصد دارد سریالی خانگی به نام «خواننده گریان» را در مایه های ابرقهرمانی بسازد(اینجا را بخوانید)

به تازگی حمید نعمت الله کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون که یک فیلم آماده اکران به نام «رگ خواب» را دارد هم از طرحهایش برای ساخت سریال در شبکه خانگی سخن گفته است. نعمت الله گفته است: دارم به چند ایده فکر میکنم و هنوز تصمیم نهایی ام را برای عملی کردن آنها نگرفته ام. شاید سال آینده یک مجموعه را برای شبکه خانگی کلید بزنم.

وی با بیان تردیدهای پیش رویش در مسیر تولید این سریال گفته است: طرحی سینمایی را هم دارم که با هادی مقدم دوست رویش کار میکنیم. شاید هم آن را به تولید برسانم. واقعیتش این است که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ام.

آخرین تجربه و تنها تجربه سریال سازی نعمت الله «وضعیت سفید» بود که حدودا ده سال قبل روی آنتن رفت و اخیرا هم بازپخش اش از شبکه آیفیلم با اقبال مخاطبان مواجه شد.

نعمت الله قبل از درگیری در ساخت «رگ خواب» هم نقشه هایی برای ساخت یک سریال داشت که خورد به بی پولی گریبانگیر سازمان و نتوانست آن را محقق کند. اینکه وی برای ساخت سریال خانگی علاقه نشان داده شاید به دلیل امتداد کمبود بودجه در رسانه ملی و در مقابل حضور سرمایه گذاران علاقمند در شبکه خانگی باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید