توقف تولید سریالی خانگی که بنا بود توسط داماد رییس ستاد روحانی تولید شود؟!

محمد شریعتمداری-محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: محمدهادی رضوی داماد محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس دولت یازدهم و رییس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات پیش‌رو، اول بار به خاطر سرمایه‌گذاری 60 درصدی و شراکت در برند «شهرزاد» مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بعد از بازداشت محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» رضوی در گفتگوهایی که داشت از اختلافات مالی خود با امامی سخن گفته بود و اینکه همچنان شراکت برند «شهرزاد» موجب میشود امور تولید مربوط به فصل دوم با تعامل وی پیش برود.

رضوی اما در کنار «شهرزاد» به دنبال تولید سریالی دیگر برای شبکه خانگی هم بود؛ سریالی درباره آسیبهای فضای مجازی به نام «تلگرام» که بنا بود با حضور سعید ملکان به عنوان تهیه کننده، بهرام توکلی به عنوان کارگردان و حضور رضوی به عنوان سرمایه‌گذار به تولید برسد.

انتخاب بهرام توکلی برای کارگردانی این سریال اسباب تعجب بسیاری را موجب شد؛ به هر حال توکلی کارگردانیست که آثار متأخرش از «بیگانه» و «من دیه گو مارادونا هستم» تا سریال «بیمار استاندارد» جملگی در جلب مخاطب شکست خورده اند و همین ریسک سرمایه گذاری مجدد بر روی وی را زیر سوال می برد.

با این همه سریال «تلگرام» زودتر از آن که به تولید برسد به خاطر شایعات ضدونقیض درباره بازداشت محمدهادی رضوی و البته تکذیب زودهنگام این شایعات در کانون توجهات قرار گرفت.

اخیرا کانال «سینمامخاطب» با اشاره به این که رضوی در هفته های اخیر پاسخگوی پرسشهای اهالی رسانه نیست به گمانه‌زنی درباره تعطیلی این سریال پرداخته است.

البته شاید هم درگیری در رقابتهای انتخاباتی و حضور پدر همسر این سرمایه گذار در رأس ستاد روحانی باعث شده این جوان هم در شرایط فعلی از هر گونه اظهارنظر حتی فرهنگی که ممکن است حاشیه ساز باشد برحذر داشته شود. با این حساب برای دانستن درباره عاقبت «تلگرام» باید مدتی صبر کرد…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید