شفاف‌سازی تهیه‌کننده «مالاریا» درباره دو حاشیه مختلف⇔ یکی روسری آزاده نامداری و دیگری تعریف قهرمان به‌روایت شهرزاد!

ترانه علیدوستی-آزاده نامداری

نمایش خانگی: گزارش اخیر سایت «نمایش خانگی» که در آن دو رفتار متفاوت مسعود ردایی تهیه کننده آثاری همچون «مالاریا» و «سه بیگانه» نسبت به آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون و ترانه علیدوستی بازیگر «شهرزاد» مورد کنکاش قرار گرفته بود(اینجا را بخوانید) با واکنش این تهیه کننده مواجه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مسعود ردایی که به زودی سریال «عالیجناب» به تهیه کنندگی او به شبکه خانگی خواهد آمد در توضیحات خود درباره این دو ماجرا بر اشتباه آزاده نامداری در سوئیس تأکید کرده و همچنان بر مواضع خود نسبت به ترانه علیدوستی اصرار داد.

مسعود ردایی گفت: اولا در روسري برداشتن آزاده نامداري به او تذكر دادم كه بايد رعايت و مراقبت ميكرد تا دچار اين اشتباه نميشد. ثانيا با گذاشتن همان پست موقت يادآور شدم كه گناه فردي كه فيلمبرداري نموده چند برابر خود ايشان است زيرا خداوند متعال ستارالعيوب است. ثالثا در بحث ريا و ظاهرسازي، من و شماي بنده بهتر است قضاوت نكنيم.

این تهیه کننده ادامه داد: اما در ارتباط با اقدام اين دو بازيكن فوتبال، كاري خلاف آرمانها و اهداف ملي و مقررات كشوري حتي در حوزه ورزشي انجام دادند كه با حمايت وطرفداري حل نميشود.

ردایی خاطرنشان ساخت: من خودم طرفدار بازي اين افراد بخصوص مسعود شجاعي هستم اما اين دليل نميشود كه در زمان انجام عملي حداقل غيرمتعارف او را قهرمان ملي بنامم در صورتيكه در اين زمان عده اي از بهترين جوانان وطن ، مدافع حرم ، دين و مرزوبوم ما هستند وبراي حفظ همين آرمانها مي جنگندند و به شهادت ميرسند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید