حمله تهیه‌کننده حامی آزاده نامداری به شهرزاد!!!+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: بعد از ماجرای انتشار تصاویر و ویدیویی از آزاده نامداری در مکانی عمومی در سوییس با سر باز و بر سر میزی با نوشیدنیهای خاص و البته توجیهات بعدی وی و ادعای اینکه ویدیو در کنار محارمش بوده انتقادات فراوانی روانه این مجری سابق تلویزیون شد که چرا ریاکاری پیشه کرده و در داخل خود را چادری خوانده و در خارج از مرز جور دیگر رفتار میکند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی از معدود چهره هایی که در آن ماجرا به حمایت از آزاده نامداری پرداخت و بدون توجه به ریاکاری این مجری زن از حفظ حریم خصوصیش گفت مسعود ردایی بود؛ تهیه کننده ای که نامداری برایش در فیلم دو سال پشت خط اکران مانده «مالاریا”»بازی کرده بود.

حالا همان تهیه کننده حامی نامداری طعنه ای را روانه ترانه علیدوستی کرده که چرا به حمایت از فوتبالیستهایی به نام احسان حاجی صفی و مسعود شجاعی پرداخته که جلوی تیم اسرائیلی بازی کرده اند.(اینجا را بخوانید)

ردایی که به زودی کمدی «سه بیگانه» به تهیه کنندگی او به شبکه خانگی میآید نوشته است: بازیگر خانم که از مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی حمایت و آنان را قهرمان قلمداد میکنی! قهرمان واقعی ما شهدای عزیز مانند شهید محسن حججی هستند.

متن اجتماعی مسعود ردایی
متن اجتماعی مسعود ردایی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید