ادعاهای تهیه کننده «شهرزاد» در کانادا⇐منتقدان «شهرزاد» شبیه به اصولگرایان منتقد حسن روحانی هستند/از گردانندگان کمپین «نه به شهرزاد» شکایت کرده ایم/«شهرزاد» نه یک سریال بلکه یک رسانه است

محمدهادی رضوی و محمد امامی

نمایش خانگی: محمد امامی سرمایه گزار و تهیه کننده «شهرزاد» در نشستی در شهر تورنتو کانادا اعلام کرده که علیه گرداننده کمپین «نه به شهرزاد» شکایت قضایی کرده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در این نشست حمید فرخ نژاد بازیگر سینمای ایران امامی را همراهی کرده است.

نام امامی وقتی در رسانه‌ها به شکل مداوم تکرار شد که اخباری درباره دستگیری او به دلیل ارتباط با اختلاس پرونده صندوق بازنشستگی آموزش و پرورش منتشر شد. مدتی بعد اعلام شد که او به این صندوق بدهکار است و با اختلاس ارتباطی ندارد. بعد از مدتی اخباری درباره آزادی او و تلاشش برای تسویه بدهی به این صندوق منتشر شد.

این در حالی بود که نادر فتوره‌چی در فضای مجازی کمپینی با عنوان «نه به شهرزاد» راه‌اندازی کرد و از کارگردان و بازیگران «شهرزاد» خواست توضیح دهند که درباره منابع مالی تولید این سریال چقدر اطلاع داشته‌اند. ترانه علیدوستی و حسن فتحی درباره این ماجرا توضیحاتی دادند، اما این ماجرا به تدریج فراموش شد.

حالا بعد از چند ماه خبر رسیده که محمد امامی در کشور کاناداست و می‌خواهد از گردانندگان آن کمپین شکایت کند. خروج امامی از ایران در حالی رخ داده که قوه قضاییه و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از سال گذشته هیچ توضیحی درباره پرونده امامی نداده‌اند.

رادیو زمانه از رسانه‌های فارسی زبان خارج از ایران امروز خبر شکایت امامی از فتوره‌چی و کمپین «نه به شهرزاد» را منتشر کرده است. این رسانه نوشته است: «محمد امامی، سرمایه‌گذار سریال شهرزاد، شنبه ۱۳ خرداد، در نشستی در شهر تورنتو کانادا از به جریان انداختن پرونده‌ای قضایی علیه نادر فتوره‌چی خبر داد. او که همراه با حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون در این نشست ظاهر شده بود، علت این شکایت را «ردشدن از مرز نقد و رسیدن به تهمت و افترا و تشویش» دانست.»

در ادامه این گزارش آمده است: «امامی با اشاره به اینکه بازیگران و صفحه فیس‌بوک سریال شهرزاد از سوی عده بسیاری دنبال می‌شود، گفت که شهرزاد نه یک سریال، بلکه یک رسانه است. او در ادامه گفت که هرگز از صفحه فیس‌بوک شهرزاد برای پاسخ‌دادن به انتقادهای «کمپین نه به شهرزاد» و نادر فتوره‌چی با «یک‌هزار…دوهزار فالوئر» استفاده نخواهد کرد.»

رادیو زمانه همچنین نوشته است: «امامی منتقدان شهرزاد را شبیه به اصول‌گرایان منتقد حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران دانست که به گفته او «انتخاب و سلیقه مردم را نمی‌پسندند.» او ادعا کرد که «وقتی شهرزاد از آقای روحانی حمایت می‌کند، ۲۰ میلیون فالوئر آن خبردار می‌شوند.» او گفت: «در قوه قضائیه پرونده‌ای علیه فتوره‌چی مطرح شده است» و ادامه داد که «ما همه قائل به نهادهای دموکراتیک هستیم.» او ادعاهای کمپین نه به شهرزاد مبنی بر فساد مالی تهیه‌کنندگان این سریال را رد کرد.»

4 دیدگاه‌ها

  1. افرين بر محمد امامي هميشه بهتون افتخار مي كنم بهترين مرد جهان افتخار ايران ??????????????

    • افرين أحسن به محمد امامي هميشه به شما افتخار مي كنم افتخار ايران فقط شماييد اميدوارم چشم حشودا كور شه و سربلند تر از اين بشويد????????????❤️❤️❤️❤️❤️❤️????

  2. آفرين…سفر بعدي به كانادا كيه؟ در ضمن تبريك از قطع مجدد رابطه ديپلوماتيك ايران و كانادا كه دست امثال تو را باز ميگذارد…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید