تلاش تهیه‌کنندگان «ساخت ایران2» برای عرضه خارجی سریال همزمان با عرضه داخلی

ساخت ایران2

نمایش خانگی: فصل دوم سریال «ساخت ایران» که فصل نخست آن از جمله سریالهای قابل قبول شبکه خانگی بود در حال تولید است و بازیگرانی نظیر امین حیایى، محمدرضا گلزار، محسن کیایى، سحر دولتشاهی، مهران احمدی و سارا بهرامی از جمله بازیگران فصل دوم هستند.

 به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» امیر پروین حسینی که با همراهی منصور سهراب‌پور تولید این سریال را برعهده دارد درباره روند تولید به «شبستان» گفت: فیلمبرداری سریال 5 ماه طول خواهد کشید که دو ماه از آن گذشته است. موضوع سریال مرتبط با فصل اول «ساخت ایران» است و به نوعی دنباله آن داستان محسوب می شود. به هر حال این مجموعه باید خیلی بهتر از «ساخت ایران 1» باشد چراکه یکی از سریال های موفق بود و جایزه بهترین سریال را کسب کرده است که فصل دوم باید چند پله بالاتر از آن باشد.

 وی در مورد پخش خارجی این سریال گفت: برای این مهم تلاش می کنیم چون قاعدتاً وقتی سریال در چندین کشور فیلمبرداری می شود و بازیگران خارجی هم دارد، باید به بازارهای جهانی نیز فکر کنیم. البته استانداردهای فصل دوم را به گونه ای بالا بردیم که قابل پخش در کشورهای دیگر هم باشد. البته فصل اول سریال «ساخت ایران» نیز به 10 زبان دوبله شده است که شبکه های برون مرزی تلویزیون ایران این 10 دوبله را شامل کردی، کره ای، بوسنی، چینی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و … پخش کرده است و این بار نیز خودمان را از لحاظ فنی برای بازارهای جهانی آماده می کنیم.

سریال «ساخت ایران ٢» در ٢۶ قسمت به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور و سیدامیرپروین حسینى به کارگردانى برزو نیک‌نژاد در ایران و خارج از کشور در حال فیلمبرداری است.

14 دیدگاه‌ها

  1. سلام.متاسفانه سامانه پیامکی قرعه کشی سریال ساخت ایران در هیچ جای سریال یا جلد ذکر نشده
    لطفا سریال را برای من بفرستید.تشکر
    ۰۹۱۲۱۳۶۶۵۳۳

  2. سلام لطفا سامانه پیامکی رو به شماره ۰۹۱۲۱۳۲۷۲۸۹ ارسال فرمایید هیچ جا نیست این شماره ممنون

  3. توهین به شعور مردم کار زشتی است، و شما که دوست ندارید به شما کلک بزنند چرا خودتان به مردم کلک میزنید !؟ شما کد قرعه کشی میدهید ولی سامانه پیامکی را نمیدهید! یعنی چه؟؟؟؟

  4. امین جان شما میگید سریال رو بخرید ما هم میخریم دنبال جایزشم نیستیم ولی این چه کار ضایعیه آخه کد بدون شماره sms

  5. بعد میگید چرا نسخه اصلی نمی خرید. من الان قسمت یازدهم خریدم. کد قرعه کشی زدم میگه معتبر نیست! براتون متاسفم

  6. بابا خوش به حال شما مشکلتون ارسال کد بود من قسمت یازده و نهم رو خریدم تو هیچ کدوم کارت قرعه کشی نبود

  7. وقتی یهو قیمت رو از ۶ هزار تومن میبرید رو ۱۰ هزار تومن باید منتظر باشید تعداد دانلود غیر قانونی بیشتر هم بشه!
    انصاف هم خوب چیزیه که شما ندارید!
    به شخصه همه فسمت هارو می خریدم ولی الان واقعا توجیه نداره این مدل سرکیسه کردن مردم اون توسط آدم‌هایی که ادعای فرهنگ و هنر دارن!

  8. سلام ، ما به شما اطمینان کردیم و طبق وظیفه داریم مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان پرداخت میکنیم ، در صورتی که تو خیابونا میشه ۵ قسمت رو با ۳۰۰۰ ‌تومان خرید ، تا الان نه سامانه قرعه کشی اعلام کردین نه فیلم واقعیت از قرعه کشی و نه برنده ای … یا ما واقعا ساده و دلسوز و احمقیم یا شما خیلی باهوشین ، تا قسمت ۱۶ اگر تصاویر و سامانه ای در اختیار مردم نزارین ما هم مثل بقیه کپی میخریم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید