به‌جای فعالان باسابقه صنف وی‌او‌دی؟⇐دبیر جشنواره به‌اصطلاح جهانی، دبیر صنف وی‌او‌دی شد!

vodویدیوی درخواستی

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: اینکه در دوران قدرت گرفتن پلتفرم‌های مجازی و داغ بودن بازار وی‌او‌دی به‌جای یک فعال باسابقه وی‌او‌دی یکی از دبیران جشنواره‌های دولتی، دبیر صنف وی‌او‌دی شود، بر چه مبنایی است؟

به گزارش نمایش خانگی، محمد صراف رئیس انجمن صنفی وی‌اودی با اشاره به تصمیم‌های جدید این صنف از انتخاب محمدمهدی عسگرپور( دبیر جشنواره به‌اصطلاح جهانی فجر) به عنوان دبیر جدید صنف وی‌او‌دی خبر داد.

صراف با اشاره به تصمیمات جدید هیات مدیره انجمن به خبرگزاری مهر اعلام کرد: در جلسات هیات مدیره تصمیم جدی بر این بود که در عین اینکه فعالیت انجمن گسترش بیشتری پیدا کند نیاز است که یک دبیر با تجربه برای انجمن انتخاب شود. گزینه‌های زیادی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت آقای محمدمهدی عسگرپور به دلیل تسلط به فضای پلتفرم‌ها و تولید، سابقه تهیه کنندگی و همچنین آشنایی کامل با قوانین تولید برای این سمت انتخاب شدند.

صراف درحالی از تسلط عسکرپور بر فضای پلتفرم‌ها گفته که تقریبا هیچ سابقه‌ای از نقش وی در مدیریت یا طراحی سامانه‌های وی‌او‌دی در دسترس نیست! مگر نه اینکه اصل اساسی برای عضویت و کسب مسئولیت در هر صنف، فعالیت در آن صنف است؟ پس چرا یکی از فعالان وی‌او‌دی دبیر این صنف نشده؟؟

کار صنفی آن هم در حیطه‌ای کاملا نو و تخصصی همچون وی‌او‌دی‌ها نیاز به افرادی دارد که زیر و بم کار را بشناسند تا بتوانند در کمترین فرصت،مشکلات را برطرف کنند.
اینکه تصور شود با همان مدیران فعال در برگزاری جشنواره‌ها و محافل دولتی می‌توان صنوف بخش خصوصی را ارتقا داد، چقدر منطقی است؟؟
نمایش خانگی آماده است توضیحات صنف وی‌او‌دی در این باره را منتشر کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید