بسته بنفش دکتر رانندگی+سوالات آیین نامه مقدماتی

دکتر+رانندگی

نمایش خانگی: سوالات آیین نامه مقدماتی و آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی ویژه متقاضیان گواهینامه رانندگی پایه سوم .

آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی آزمون اولیه آیین نامه می باشد که هر متقاضی گواهینامه رانندگی برای گرفتن گواهینامه رانندگی باید ابتدا این امتحان اولیه یا همان آزمون مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی خود را با موفقیت سپری کند .

پس از آزمون آیین نامه مقدماتی ، متقاضیان باید در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنند .

آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی نسبت به مقدماتی کمی سخت تر است . این آزمون توسط افسر راهنمایی و رانندگی از متقاضیان گرفته می شود .

یکی از مهم ترین تفاوت های امتحان آیین نامه اصلی با امتحان آیین نامه مقدماتی در سوالات فنی می باشد . آزمون آیین نامه اصلی دارای سوالات فنی است در حالی که آزمون آیین نامه مقدماتی معمولا سوالات فنی ندارد .

سایت دکتر رانندگی یا دکتر درایوینگ چیست ؟

دکتر رانندگی یکی بزرگ ترین و قدیمی ترین سایت ها در حوزه آموزش و آزمون آنلاین و نمونه سوالات آیین نامه می باشد . دکتر رانندگی با ارائه دو بسته معروف نمونه سوالات آیین نامه به نام های بسته صورتی دکتر رانندگی و بسته بنفش دکتر رانندگی برای دانلود این امکان را فراهم کرده است که متقاضیان بتوانند خود را برای هر دو آزمون اصلی و مقدماتی آیین نامه آماده نمایند .

بسته بنفش دکتر رانندگی

بسته بنفش دکتر رانندگی شامل مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی می باشد . علاوه بر نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی جزوه آموزشی آیین نامه نیز در بسته بنفش دکتر رانندگی می باشد .

بنابراین دکتر رانندگی همواره توصیه می کند کسانی که امتحان آیین نامه مقدماتی دارند بسته بنفش را بخوانند .

بسته صورتی دکتر رانندگی

بسته صورتی یکی از بهترین و کامل ترین بسته های نمونه سوالات آیین نامه موجود در اینترنت می باشد . این بسته شامل مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی با پاسخ می باشد .

این سوالات آیین نامه اصلی همگی تستی هستند . بسته صورتی علاوه بر نمونه سوالات آیین نامه اصلی ، دارای نمونه سوالات فنی می باشد .

علاوه بر دو بسته صورتی و بنفش که به ترتیب شامل نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی می باشد . بسته ی دیگر که شامل هر دو بسته صورتی و بنفش در قالب یک فایل می باشد نیز در این سایت برای دانلود قرار دارد .

بسته کامل دکتر رانندگی را برای افرادی که به تازگی برای گواهینامه رانندگی ثبت نام کرده اند پیشنهاد می کنیم . چرا که هم میتوانند برای آزمون مقدماتی از بسته بنفش موجود در آن استفاده کنند و هم می توانند برای آزمون اصلی آیین نامه خود از بسته صورتی موجود استفاده نمایند .

منبع : دکتر درایوینگ

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید