برای پر کردن باکس نوروزی⇐شبکه 5 دست به دامن شبکه خانگی و مهران مدیری شد؟

ویلای من-مهران مدیری

نمایش خانگی: کنداکتور سریالهای نوروزی رسانه ملی امروز در حالی از طریق خبرگزاری «فارس» منتشر شد که در میان سریالهای تولیدی سه شبکه اصلی سیما گویا بناست باکس سریال نوروزی شبکه 5 هم به وسیله شبکه خانگی پر شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال تأمینی از شبکه خانگی شبکه 5 رسانه ملی هر شب رأس 23 روی آنتن خواهد رفت اما هنوز نام این سریال مشخص نیست.

فارغ از «عاشقانه» که به تازگی پخش اش شروع شده «شهرزاد» و «آسپرین» آخرین سریالهای عرضه شده به شبکه خانگی هستند که به واسطه پوشش بازیگران آنها بعید است که این سریالها به عنوان گزینه پخش در رسانه ملی مطرح باشند؛ یعنی همان مشکلی که بسیاری دیگر از سریالهای پرمخاطب شبکه خانگی و از جمله «قلب یخی» هم دارند.

پیشتر سریال «ساخت ایران» از شبکه «نسیم» روی آنتن رفته بود ولی تکراری بودن این سریال برای مخاطبان شانس قرارگیری آن در کنداکتور نوروزی شبکه 5 را کاهش میدهد.

می‌مانند سریالهایی مانند «ویلای من» و «شوخی کردم» هر دو از آثار مهران مدیری که گزینه هایی بهتر برای پخش از رسانه ملی در ایام نوروز هستند بخصوص که هر دو درونمایه طنز دارند؛ آیا یکی از این دو سریال نوروز امسال از شبکه 5 روی آنتن خواهد رفت؟

کنداکتور سریالهای نوروزی رسانه ملی
کنداکتور سریالهای نوروزی رسانه ملی

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید