اظهارنظر یکی دیگر از بازیگران «شهرزاد» درباره فصل دوم⇐کم بودن تعداد قسمت ها در فصل دوم باعث انتقاد به «شهرزاد» شد/در فصل دوم فرصتی برای پرورش داستان و شخصیت وجود نداشت/علی نصیریان ستون «شهرزاد» بود و وقتی برداشته شد سریال لغزنده شد

مهران نائل-مصطفی زمانی-شهرزاد

نمایش خانگی: به تازگی رامین ناصرنصیر بازیگر هر دو فصل «شهرزاد» یکی از دلایل انتقادات وارده به فصل دوم را به نحوه تقطیع و داستان بندی این فصل نسبت داد و ابراز امیدواری کرد که در فصل سوم اوضاع بهتر شود.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی مهران نائل بازیگر کاراکتر «نادر ارشد» دستیار فرهاد در این سریال نیز کمبود تعداد قسمتهای فصل دوم را ایرادی بر مجموعه دانسته است.

مهران نائل با اشاره به نقدهای وارده به فصل دوم به «میزان» گفت: متاسفانه برخی حتی قبل از شروع فیلمبرداری فصل دوم، نقد خود را شروع کرده بودند و می‌گفتند که فصل دو به هیچ وجه خوب نمی‌شود. این نقدهای عجولانه ذهنیت‌های بدی را نسبت به «شهرزاد2« ساخت و عادلانه نبود.

این بازیگر ادامه داد: از نظر من فصل سوم «شهرزاد» باید دیده شود زیرا مکمل بسیار خوبی برای فصل دوم خواهد بود. البته این راه هم نباید فراموش کرد که فصل اول این سریال 27 قسمت بود و فصل دوم در 15 قسمت پایان یافته و به نتیجه رسید.

وی کم بودن تعداد قسمت‌های فصل دوم را دلیلی بر نقدها خواند و تصریح کرد: شاید کم بودن تعداد قسمت ها در فصل دوم باعث اینگونه نقدها شد. فصل یک 25 قسمت بوده و فرصت زمان بیشتری را برای پرداخت داستان و شخصیتها در دست داشت اما فصل دو با نیمی از این زمان ساخته شد و آنچنان فرصتی برای پرورش داستان و شخصیت‌ها نداشت. من مطمئنم بعد از پخش فصل سوم شهرزاد جواب خیلی از سوالات و منتقدین داده خواهد شد.

این بازیگر درباره تاثیر حضور علی نصیریان درنقش بزرگ آقا در فصل اول و نبود وی در فصل دوم خاطر تاکید کرد: علی نصیریان ستون اصلی سریال شهرزاد بود. وقتی شما ستون اصلی را بردارید بنای اصلی لغزنده می شود و باید ستون جایگزین مناسبی را برای آن شخصیت در نظر گرفت.

وی در همین راستا ادامه داد: علی نصیریان توانایی فوق العاده‌ای در ایفای این نقش داشت. به هیچ وجه نمی توان تاثیر زیاد عدم حضور علی نصیریان در فصل دو را نادیده گرفت. اما این را هم بگویم که حذف شخصیت بزرگ آقا در راه داستان و پیشبرد قصه بود که به درستی اتفاق افتاد.

نائل درباره شخصیت علی نصیریان و برخورد وی در بازیگری خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در سینمای ایران یک گزینه را برای الگوی بازیگری در نظر بگیریم آن شخص بدون شک علی نصیریان است. علی نصیریان الگوی اخلاق، حرفه‌ای بودن و سلامت در بازیگری است. وی با توجه به تجربه بیشمار ایفای نقش و بعد از سالها بازیگری هر لحظه جلوی دوربین با جدیت ظاهر شده و بازی برای او مقوله‌ای حیاتی بود. من به عنوان بازیگر سریال شهرزاد همواره از بزرگ آقا به عنوان الگوی بازیگری خود یاد می کنم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید