پاسخ یک بازیگر «شهرزاد» به انتقادات فصل دوم⇐مشکل اصلی «شهرزاد2»، به روند نادرست تقطیع و فصل‌بندی بازمی‌گشت/پایان یافتن فصل دوم در اواسط داستان، گلایه‌ها را موجب شد

رامین ناصرنصیر-شهرزاد

نمایش خانگی: با وجود گذشت دو هفته از پایان عرضه سریال «شهرزاد2» همچنان نقطه نظرات مختلفی درباره برند «شهرزاد» وجود دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، عدم برآورده شدن انتظارات مخاطبان در فصل دوم که عطش را برای تماشای فصل سوم بیشتر کرده نکته ای‌ است که رامین ناصرنصیر بازیگر یکی از کاراکترهای مکمل کار به آن اشاره کرده است.

رامین ناصرنصیر با اشاره به اینکه این روزها درگیر فصل سوم «شهرزاد» شده به «میزان» گفت: این روزها تمام وقت مشغول بازی در سریال «شهرزاد 3» هستم و در کنار آن در سریال «افسانه هزارپایان» نیز اثر دیگری است که در آن به ایفای نقش می‌پردازم و از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

وی درباره چگونگی ساخت و مراحل فیلمبرداری «شهرزاد 3» افزود: طبق قراری که گروه تولید با بازیگران گذاشته در خصوص فصل سوم «شهرزاد» دیگر نمی‌توانیم مصاحبه‌ای داشته باشیم و از این به بعد تمام اخبار «شهرزاد 3» از طریق روابط عمومی اثر ارائه خواهد شد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره نقدهای وارد شده بر فصل دوم این مجموعه تصریح کرد: در ابتدای راه فیلمنامه کلی «شهرزاد» به ما داده شد و صحبتی در مورد فصل‌بندی این سریال گفته نشد و نمی‌دانستیم دقیقاً این مجموعه چند فصل خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من قصه اصلی شهرزاد به هیچ وجه ناقص نبود و نمی‌توان گفت که «شهرزاد» در داستان ایراد داشته است. شاید مشکل اصلی و نقدهایی که بر «شهرزاد2» وارد شده به علت روند نادرست تقطیع و فصل‌بندی اتفاق افتاده است.

ناصرنصیر خاطرنشان کرد: داستان در قسمت دوم دارای فراز و فرودهای مناسبی بود اما به نظر من عدم قسمت بندی مناسب و همین طور پایان یافتن فصل در اواسط داستان برخی از نقدها را بر فصل دوم این سریال وارد کرده است.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید