استفاده از 50 بدلکار حرفه‌ای برای طراحی نماهای جنگ سریالی 15 میلیاردی که به‌دلیل بازداشت سرمایه‌گذار متوقف شد!+عکس

ماه تی تی

نمایش خانگی: انتشار تصاویری از پیمان معادی با شمایل یک شاهزاده ایرانی در سریال «ماه تی تی» از یک طرف هنر دست بابک اسکندری گریمور کار را نشان داد و از طرف دیگر شباهت  با شمایل معادی در فیلمی هالیوودی به نام «آخرین شوالیه ها».(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این شمایل متفاوت سبب ساز آن شده که ارشا قدسی بدلکار سرشناس ایرانی که در این سریال متوقف شده به دلیل بازداشت سرمایه گذار به عنوان طراح بدلکاری و مسئول جلوه‌های ویژه میدانی فعالیت می کرد در گفتگو با «میزان» به توضیح فعالیت و همکاری با بازیگران این مجموعه بپردازد.

ارشا اقدسی با اشاره به تعطیلی «ماه تی تی» که تهیه کننده اش از تخصیص بودجه 15 میلیاردی برای تولید آن سخن گفته بود، بیان داشت: با اینکه «ماه تی تی» متوقف شد اما نباید از اتفاقات خوب این مجموعه بگذریم و برای من همکاری دوباره با پیمان معادی یکی از این اتفاقات بود. آشنایی من با پیمان معادی از 11 سال پیش آغاز می شود و به زمانی می رسد که قرار بود پروژه ای مشترک کار کنیم اما متاسفانه در آن زمان این پروژه تولید نشد تا اینکه دوباره و خیلی صمیمانه تر در «ماه تی تی» با پیمان برخورد داشتم.

نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر پیمان معادی را اینگونه توصیف کرد: پیمان معادی بازیگر بسیار بزرگی است و این فقط به جلوی دوربین ختم نمی شود و به نظرم در پشت دوربین او یکی از حرفه ای ترین بازیگران سینمای ایران است. پیمان به شدت پرکار، خلاق و با انرژی است و در راستای کار من تعامل و درک بسیار بالایی دارد.

ارشا درباره فعالیت خود در پروژه «ماه تی تی» تصریح کرد: من در این مجموعه طراح جنگ بودم و با قریب به 50 بدلکار صحنه های جنگ که بسیار زیبا هم بودند را طراحی می کردم و با توجه به اینکه اولین سکانس ها با جنگ آغاز می شد من در سه ماه اول فعالیت بسیار زیادی داشتم.

وی درخصوص گریم و فیزیک بازیگران در این مجموعه تاکید داشت: گریم های این فیلم بی نظیر با طرح های سهیل دانایی فر و مدیریت و اجرای فوق العاده بابک اسکندری در سینمای ایران بدون شک بی همتا بود. در کل تیم پشت صحنه «ماه تی تی» بسیار حرفه ای و یک دست بودند.

بدلکار بین المللی ایران در ادامه با اشاره به حضور شهرام حقیقت دوست اضافه کرد: شهرام حقیقت دوست به معنای واقعی جوان است. او هرکاری می کند و در تمامی صحنه سخت ترین کارها را با کمال میل و با توانایی بالا انجام می دهد.

وی در مورد بازی پیمان معادی در صجنه های جنگی اذعان کرد: بازیگران کمی مثل پیمان معادی، میلاد کیمرام و پژمان بازغی برای کارشان همه نوع تلاشی می کنند و اگر نیاز فیزیکی باشد برای نقششان ورزش می کنند تا به ظاهر فیزیکی نقش هم نزدیک شوند. در مورد صحنه های اکشن و جنگی اثر پیمان معادی بسیار دقیق و موشکافانه ساعتها به بحث و تبادل نظر با من می پرداخت و کاملاً آگاهانه در هر صحنه حاضر می شد. ما کاملاً هماهنگ شده صحنه های اکشن را می گرفتیم و تا جایی که از لحاظ ایمنی خطرناک نبود خود پیمان حرکات را انجام می داد.

اقدسی با ابراز امیدواری نسبت به ظهور دوباره ژانر اکشن خاطرنشان کرد: وجود پیمان معادی و شهرام حقیقت در این پروژه این امیدواری را در من ایجاد کرد که می شود باز هم به سوی ژانر اکشنی رفت که سالها سردمدار آن جمشید هاشم پور بود. بعد از هاشم پور این سینما به نوعی با رکود بازیگر اکشن روبرو بود اما این نسل از بازیگران جایگزین های مناسبی برای سینمای اکشن جمشید هاشم پور هستند.

ماه تی تی
پژمان بازغی در نمایی از «ماه تی تی»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید