آیا شمایل پیمان معادی در «ماه تی‌تی» ارژینال است؟ یا تحت‌تأثیر یک فیلم آمریکایی؟+عکس

پیمان معادی-ماه تی تی

نمایش خانگی: پیمان معادی فیلمنامه نویسی که بعد از همکاری با اصغر فرهادی در «درباره الی» و بعدتر «جدایی…» توانست خود را به عنوان بازیگر هم وارد سینما کند و حتی اولین فیلمش به عنوان کارگردان با نام «برف روی کاجها» را بسازد اخیرا درگیر بازی در سریال «ماه تی تی» داوود میرباقری شده بود؛ سریالی که مدتی بعد از آغاز فیلمبرداری و به دلیل بازداشت حسین هدایتی سرمایه گذارش به تعطیلی کشید.(اینجا و اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، معادی در «ماه تی تی» نقش اصلی فیلم یعنی نقش یک شاهزاده ایرانی که از قرنها پیش به ناگاه به روزگار معاصر می آید را ایفا کرده بود و هرچند علاقه فراوانی به کاراکتر داشت اما اخیرا در نومیدی مطلق با انتشار تصاویری از گریمش در این سریال آرزو کرد که این گریم را در سریالی دیگر که در حال نگارش است مورد استفاده قرار دهد.

طراح گریم «ماه تی تی» بابک اسکندری از فرزندان عبدا.. اسکندری است و البته همو بوده که گریم شاهزاده ایرانی را بر چهره معادی طراحی کرده است؛ گریم معادی در سریال همراه با طراحی لباس اش شمایلی خاص برای این بازیگر به وجود آورده است.

اولین نگاه به این شمایل شباهتهایی را به ذهن می‌آورد درباره نسبت آن و شمایل معادی در فیلمی آمریکایی به نام «آخرین شوالیه‌ها» محصول 2015 ساخته یک کارگردان ژاپنی به نام «کازوئاکی کریا» که البته در خود هالیوود چندان مورد توجه قرار نگرفت اما به خاطر بازی معادی در آن در ایران توجهات را جلب کرد.

قوت کار بابک اسکندری موجب شده که بسیاری از ایرادات ظاهری فیس معادی هم در گریم «ماه تی تی» کاملا پوشانده شود ولی طراحی لباس فیلم و کلیت شمایل شباهت‌هایی را ایجاد کرده با کاراکتر معادی در «آخرین شوالیه‌ها» و البته در این میان باید به طراح لباس سریال مجید علی‌اسلام هم نظر داشت به خاطر ایجاد این شباهت.

پیمان معادی با شمایل «ماه تی تی»
پیمان معادی با شمایل «ماه تی تی»
پیمان معادی با شمایل کاراکتر «امپراتور» در «آخرین شوالیه ها»
پیمان معادی با شمایل کاراکتر «امپراتور» در «آخرین شوالیه ها»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید