ادعاهای مهدی فخیم‌زاده⇐شبکه نمایش خانگی بیشتر مصرف‌کننده است/بسیاری از سریال‌های شبکه نمایش خانگی با شکست مواجه شده‌اند/این سریالها مخاطب چندانی نداشته‌اند

دندون طلا-مهدی-فخیم زاده

نمایش خانگی: مهدی فخیم‌زاده بازیگر-کارگردان سینما و تلویزیون سابقه ایفای نقش در سریالی خانگی با نام «دندون طلا» را هم در کارنامه دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فخیم زاده در «دندون طلا»ی داود میرباقری در نقش قهوه خانه داری به نام «قنبر دیزل» ایفای نقش کرده بود؛ نقشی که در ارتباط با عشق به یک دختر کولی به نام «نیر» پیش می رفت.

«دندون طلا» به هنگام عرضه از سوی تصویرگسترپاسارگاد مورد توجه نسبی مخاطبان قرار گرفت اما با این وجود فخیم زاده اعتقاد چندانی به شبکه خانگی ندارد و آن را مصرف کننده می داند.

فخیم زاده در گفتگو با «ایسنا» بیان داشت:  شبکه نمایش خانگی بیشتر مصرف‌کننده است و در واقع زمانی می‌تواند رقیب تلویزیون شود که VOD بتواند برای شبکه خانگی فیلم تولید کند که نمی‌تواند.

وی ادامه داد: الان بسیاری از سریال‌های شبکه نمایش خانگی به غیر از چند مورد با شکست مواجه شده‌اند و مخاطب چندانی نداشته‌اند.

ادعای فخیم زاده درباره شبکه خانگی در شرایطی رخ داده که تولید سریال برای این مدیوم مدتهاست جریان داشته است ضمن اینکه از مدتها پیش نیز فیلمهایی ویدیویی برای ارائه در این مدیوم تولید می شد.

سامانه های ویدیوی درخواستی هم در سالهای اخیر قدرت بیشتری گرفته اند و علاوه بر تولید برنامه های کم هزینه عرضه مجازی سریالها و فیلمها را برعهده دارند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید