آغاز سرد “خاتون”+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول سریال خانگی “خاتون”تینا پاکروان از طریق نماوا عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی در قسمت اول سریال “خاتون” که معرفی شخصیت‌های اصلی را به خود اختصاص داده با صحنه‌آرایی مناسب و سنجیده مواجهیم.

این صحنه‌آرایی اگر همراه می‌شد با بازی‌های منسجم و گره‌افکنی مناسب راحت‌تر امید می‌داشتیم به ادامه سریال ولی بازی‌های سریال به خصوص بازی‌های اشکان خطیبی و پژمان بازغی در نقش دو افسر ارتش هیچ نشانی از کاریزمای نظامیان ندارد؛ آن هم نظامیان دهه سی!

بازی شبنم مقدمی در نقش یک زن سنتی هم آن قدر کلیشه‌زده است که به ضد خود بدل می‌شود، در میانه‌های قسمت اول چشممان به جمال سروش صحت هم روشن می‌شود که با همان ادبیات کتاب‌باز، نقش یک کتابفروش را ایفا می‌کند.

به جز لاغری خط داستانی در قسمت اول و شباهت‌هایی با “در چشم باد”، تصویرسازی نماهای بیرونی بندرانزلی در دهه سی چنان است که انگار لاله‌زار دهه چهل را نظاره می‌کنیم. نقطه قوت طراحی صحنه نماهای داخلی و انتخاب درست لوکیشن برای نماهایی است که در طبیعت گیلان می‌گذرد.

مهران مدیری (جهانگیر روزبه)، نگار جواهریان (خاتون)، اشکان خطیبی (شیرزاد ملک)، شبنم مقدمی (فخرالنسا)، میرسعید مولویان (رضا فخار)، ستاره پسیانی (پروین)، فرخ نعمتی (سرتیپ آریا)، بهناز جعفری (رعنا)، رضا بهبودی (دکتر بوکوفسکی)، بابک حمیدیان (کمیسر رجب‌اف)، شاهرخ فروتنیان (فریدون خان)، مهران غفوریان (موسیو)، مهتاب ثروتی (ماری)، مهدی قربانی (فرهاد)، عاطفه رضوی (قدرت)، پیام دهکردی (نظربیگ)، آیدا ماهیانی (باربارا کُوالسکا)، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و… بازیگران سریالند.

خاتون۱
خاتون۱

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید