خانه بلاگ صفحه 226

همزمان با امتداد بازداشت یک تهیه‌کننده و یک سرمایه‌گذار شبکه خانگی⇐سخنگوی قوه قضاییه درباره ابعاد تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه توضیحات تازه‌ای داد

غلامحسین محسنی اژه ای

نمایش خانگی: علاوه بر محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» که مهرماه امسال بازداشت دی ماه هم حسین هدایتی سرمایه گذار سریال «ماه تی تی» بازداشت شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، بازداشت امامی مواجه شد با طرح برخی شایعات درباره ارتباط میان این بازداشت با بحث سوءاستفاده های مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان که البته تاکنون نه تأیید شده و نه تکذیب.

غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه نیز اغلب در نشستهای هفتگی خود با پرسشهایی مواجه می شود در رابطه با پرونده تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه.

سخنگوی دستگاه قضا در تازه ترین نشست خود درباره این پرونده گفت: با پیش رفتن پرونده، ابعاد تخلفات مشخص می شود. جا دارد دولت و بانک مرکزی آسیب شناسی جدی کنند و باید برای عدم تکرار این پرونده ها تلاش کنند چرا که این پرونده جای عبرت دارد.

وی ادامه داد: چند هزار میلیارد تومان در اختیار معدود افراد قرار گرفته بود و مصرف و وجوه این مبالع غیر قانونی بوده است. دولت و بانک مرکزی باید این پرونده و پرونده بانک ملت را بررسی و اقدامات ضروری از سوی بانک مرکزی را باید لحاظ کنند.

«ناردون»، «فروشنده» و دو موزیکال کودکانه در صدر پرفروش‌های شبکه خانگی/هنروتجربه‌ای‌ها در رده کم‌فروش‌ها

ویدیوکلوب-نمایش خانگی

نمایش خانگی: در دو هفته اخیر برخی از آثار مطرح سینمای ایران در ژانرهای مختلف از کمدی «ناردون» گرفته تا درام اجتماعی «فروشنده» و فیلمی زندگینامه ای به نام «ایستاده در غبار» به شبکه خانگی عرضه شدند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از آن سو دو فیلم «خاک آشنا» و «پرونده هاوانا» که اولی نزدیک به 9 سال قبل تولید و اکران شده بود و فیلم دوم 12 سال قبل تولید شده بود و بعد از مدتی توقیف شده بود نیز به شبکه خانگی آمدند.

در بیان این آثار این «فروشنده» که از سوی تصویرگسترپاسارگاد عرضه شد به واسطه موفقیت آن در اکران عمومی و پیشتر جشنواره کن جزو آثار پراقبال شبکه خانگی بود و در کنار آن «ناردون» که ارائه ای از گلرنگ رسانه بود نیز به واسطه فضای مفرح خود و البته یک فیلم پشت صحنه دیده نشده توانست با استقبال مخاطبان روبرو شود.

در میان سایر فیلمها «پرونده هاوانا» به دلیل کنجکاوی مخاطبان نسبت به محتوایش که باعث توقیفش بوده در شمار آثار با فروش متوسط جای دارد و از آن سو «ایستاده در غبار» نیز بیشتر در میان مخاطبان هنری‌پسند فیلمها موردتوجه قرار گرفته است. هر دو فیلم از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره عرضه شدند.

اوضاع فروش فیلمهای هنروتجربه ای همچون «روغن مار و «دونده زمین» که ارائه ای از موسسه رسانه های تصویری هستند، تعریفی نداشته است ولی دو فیلم موزیکال کودکانه «دزد و پری» از هنرنمای پارسیان و «وروجکها» از تصویردنیای هنر فروشی به‌نسبت خرسندکننده داشته اند.

فیلم «مرگ ماهی» که ارائه ای از تصویرگسترپاسارگاد است علیرغم کنجکاوی برانگیز بودن به واسطه دامنه بالای بازیگران حاضر در آن اما نتوانسته است مخاطبان را راضی کند.

فرزاد موتمن: پیشنهاداتی برای کار در شبکه خانگی داشته‌ام اما هیچ کدام به نتیجه نرسید/تنها تجربه سریال‌سازی‌ام «نون و ریحون» حسی سراسر نفرت نسبت به تلویزیون در من به وجود آورد/به‌خاطر آن سریال سردمدار رسانه‌های افراطی مرا کودتاچی خواند!/اینکه شبکه خانگی باعث بالاتر رفتن دستمزد بازیگران شده به کنار! پرسش این است که چرا خانه سینما در این باره اعلام موضع نمی‌کند؟ پس خانه سینما به چه دردی می‌خورد؟/در هالیوود بعید است بازیگری به خود اجازه دهد قیمتی پرت به تهیه کننده بدهد

فرزاد موتمن

نمایش خانگی: فرزاد موتمن کارگردانی که همچنان با «شبهای روشن» است که نزد مخاطبان شناخته می شود این روزها درگیر نگارش فیلمنامه ای با عنوان «سراسر شب» است؛ فیلمنامه ای که بی ربط با حس و حال شخصی اش هم نیست.

فرزاد موتمن که حدودا شش قبل سریالی با عنوان «نون و ریحون» را برای تلویزیون تولید کرده بود در ماههای اخیر با پیشنهاداتی برای سریال سازی در شبکه خانگی مواجه شده اما هیچ کدام به نتیجه نرسیده است.

موتمن در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» پیرامون اینکه چرا به سراغ سریال سازی در شبکه خانگی نرفته اظهار داشت: در ماههای اخیر پیشنهاد سریال سازی در شبکه خانگی داشته ام اما در حد حرف بوده و به عمل نرسیده است.

موتمن با اشاره به اینکه کلا خود را آدم سریال بین و سریال ساز نمی داند گفت: همان یک سریالی که ساختم یعنی «نون و ریحون» هم چنان دردسرساز بود که اصلا حسی سراسر نفرت نسبت به تلویزیون در من به وجود آورد. رک بگویم آن سریال هم به تحمیل شد. دوستانی بودند که خواستند من این کار را انجام دهم ولی حمایت در پخش نصیبم نشد.

با سه شرط می توان برای شبکه خانگی سریال ساخت

وی ادامه داد: نزدیک به 270 دقیقه فقط از قسمتهای ابتدایی بیرون کشیدند و قسمتهای بعدی هم مرتب ممیزی خورد و رسانه های افراطی هم که تا توانستند ما را نواختند و سردمدار این رسانه ها نیز ما را «کودتاچی» خواند. با این اوصاف بعید است که دوباره آزموده را بیازمایم و سراغ تلویزیون بروم اما برای شبکه خانگی تحت شرایطی خاص می توان کار کرد.

وی خاطرنشان ساخت: سریال سازی به سه عنصر وقت، سرمایه و متن خوب نیاز دارد و تاکنون که این سه برای من فراهم نشده تا در شبکه خانگی سریال بسازم.

در بحث بالا رفتن دستمزد بازیگران به‌خاطر بریزو بپاش‌های شبکه خانگی خانه سینماست که باید ورود کند

کارگردان «باج خور» و «خداحافظی طولانی» پیرامون گلایه های برخی کارگردانان که گفته اند بریزو بپاشهای شبکه خانگی باعث بالا رفتن متوسط دستمزد بازیگران سینما شده بیان داشت: درباره دستمزد بازیگران این خانه سینما هست که باید ورود کند. بالاخره این نهاد که مدام پز صنفی می دهد باید به یک دردی بخورد. ینکه شبکه خانگی باعث بالاتر رفتن دستمزد شده به کنار! پرسش این است که چرا خانه سینما در این باره اعلام موضع نمی‌کند؟ پس خانه سینما به چه دردی می‌خورد؟ حداقل کاری که خانه سینما می تواند انجام دهد تعیین کف و سقف قرارداد برای بازیگران و برخورد جدی با آنهایی است که قواعد را رعایت نمی کنند.

در هالیوود بعید است بازیگری به خود اجازه دهد قیمتی پرت به تهیه کننده بدهد

این کارگردان 59 ساله در پاسخ به این پرسش که آیا در کشورهای دیگر و مثلا هالیوود هم تعیین سقف و کف قرارداد است که از بالا رفتن بی حد دستمزد بازیگران جلوگیری می کند گفت: ببینید در کشورهایی که سینما صنعت شده است این قواعد به صورت نانوشته میان کمپانی ها وجود دارد یعنی کمپانی ها برای آن که در مجموع به نفع یکدیگر عمل کنند بعید است که بازیگری را استخدام کنند که قیمتی پرت به آنها داده است اما اینجا شرایط فرق می کند.

موتمن ادامه داد: در فیلم آخرم «آخرین بار کی سحرو دیدی» علنا نوعی زورگویی در دریافت دستمزد دیدم که واقعا نگرانم کرد که انگار جای همه چیز را با مادیات عوض کرده ایم و حتی فرصت تأمین اعتبار به سازندگان را نمی دهیم و این اتفاقات در شرایطی که صنف قوی باشد مطمئنا کمتر رخ می دهد.

 

مجید مظفری و لعیا زنگنه درگیر خیانت‌های زناشویی+عکس

ترانه های ناتمام

نمایش خانگی: فیلم ویدیویی «ترانه های ناتمام» به کارگردانی محمودرضا رضایی یک سال بعد از تولید از طریق موسسه تصویردنیای هنر به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی مجید مظفری و لعیا زنگنه بازیگرانی که زمانی در سینما و تلویزیون برای خود کیا و بیایی داشتند نقشهای اصلی این فیلم را بازی می کنند.

سیما خضرآبادی، تارا اوتادی، علیرضا رنجبر، مینا شجاعیان و لیلی مجرمی دیگر بازیگران فیلمند.

به مانند بسیاری از آثار سینمایی سالهای اخیر که مضمون خیانت را دستمایه خلق داستان می کنند «ترانه های ناتمام» نیز از خیانت می گوید و تأثیری که خیانتهای زناشویی بر سرنوشت افراد یک خانواده می گذارد.

مهدی ودادی که در سینما سابقه ساخت آثاری نه چندان مطرح مانند «ستاره های سربی»، «پسران مهتاب» و «زن مرد زندگی» را داشته تهیه کننده «ترانه های ناتمام» بوده است.

ترانه های ناتمام
ترانه های ناتمام

تازه ترین اظهارات مالک حقوقی «جناب خان»⇐این عروسک در شبکه خانگی متولد شد/منتظر فیلم سینمایی و سریالش باشید/استفاده تبلیغاتی از «جناب خان» برای تأمین بودجه ساخت فیلم و سریال است

جناب خان

نمایش خانگی: «جناب خان» عروسکی است که با شبکه خانگی و سریالی به نام «کوچه مروارید» معرفی شد و بعدتر حضور آن در سری «خندوانه» با اقبال مخاطبان مواجه شد تا جایی که پای عروسکهای «جناب خان» به فروشگاههای عرضه محصولات عروسکی هم باز شد.

به گزارش نمایش خانگی با این حال سعید سالارزهی مالک حقوقی «جناب خان» اجازه حضور این عروسک در فصل چهارم «خندوانه» را نداد و همین حاشیه های فراوانی را رفم زد.

سعید سالارزهی در این باره به «ایسنا» می گوید: آنچه که دوستداران واقعی جناب خان باید بدانند، این است که اتفاقا تصمیم ما برای تفاهم تبلیغاتی به منظور ارتقای هر چه بهتر ساخت فیلم سینمایی و مجموعه سریال «جناب خان» بوده و خیلی زود اخبار بسیار خوبی را در این مورد به اطلاع مردم می‌رسانیم. برای بازگشت جناب خان در برنامه «خندوانه» دو نگرانی وجود دارد که باید رفع شود ولی هنوز هیچ پیشنهادی در این خصوص به من ارائه نشده است.

مالک جناب خان درباره رفتن این عروسک از خندوانه می‌گوید: من با برگشت جناب خان به «خندوانه» مشکل خاصی ندارم، ولی انگار طرف مقابل فقط یک راه برای این برگشت می‌شناسد و آن هم واگذاری مالکیت جناب خان و خداحافظی با آن هست. من با برگشت جناب خان به تلویزیون مشکلی ندارم. چرا هیچکس از طرف مقابل سوال نمی‌کند که چرا تنها راه اینکه جناب خان به تلویزیون برگردد، واگذاری مالکیت بوده؟ چرا تنها شرط اینکه مردم بتوانند از دیدن جناب خان در تلویزیون محروم نشوند این است که من و همکارانم با کاراکتری که خلقش کردیم خداحافظی کنیم. آیا این عادلانه است …؛ حتی  این درخواست با یک روش صحیح و محترمانه هم پیشنهاد داده نمی‌شود و جز تهدید، ممانعت از فعالیت‌های آتی من و  از طرفی دیگر صرفا با دادن اطلاعات ناقص و غلط با احساسات مردم بازی می‌کنند تا من تحت فشار، این مالکیت را به چه کسی یا کسانی واگذار کنم؟

صاحب عروسک «جناب‌ خان» در ادامه مطرح کرد: خواهش می‌کنم این سوال از طرف مقابل پرسیده شود که آیا به غیر از درخواست مالکیت جناب خان هیچ پیشنهادی دیگری به بنده داده شده؟ حتی یک بار؟ هیچ توجهی ندارند و فقط من را مانع می‌دانند. نمی‌دانم چرا این طور شد؟

او در پاسخ به اینکه اگر پیشنهادی از سوی تلویزیون برای بازگشت جناب خان مطرح شود، می‌پذیرد؟ اظهار کرد: حتما جواب من مثبت خواهد بود، وقتی دو مساله حل بشود. اول نگرانی من از یکنواخت شدن جناب خان و همچنین از سری چهارم و دوم برنامه «خندوانه» به ما هم سهمی از درآمدهای اسپانسرهای برنامه تعلق بگیرد. منظور من از سهم اسپانسرها در واقع یعنی داشتن درآمد … منظورم دقیقا سهمی از اسپانسرها نیست. اما در سازمان صداوسیما به آورنده اسپانسر درصدی از کل مبلغ اسپانسر به عنوان سهم بازاریابی تعلق می‌گیرد.

وی درباره‌ اقدام اخیرش در قبال جناب خان مبنی بر استفاده‌ تبلیغاتی از این عروسک، اظهار کرد: فکر می‌کنم به اشتباه این جو و فضا ایجاد شده که این تفاهم تبلیغاتی به معنای ایجاد درآمد و  به منظور جدا کردن جناب خان از مردم است، در حالی که اصلا اینگونه نیست؛ ما بزودی اخبار بسیار خوبی درباره فعالیت‌های فرهنگی و نمایشی جناب خان  را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سالارزهی در قبال اقدامات اخیرش مبنی بر استفاده از «جناب خان» برای تبلیغات محیطی اظهار کرد:  چطور در دو سال گذشته در برنامه «خندوانه» برای این برندها تبلیغ صورت گرفته و اشکالی نبوده است؛ می‌دانید چرا؟ چون دوستان با ذهن و احساسات مردم بازی می‌کنند تا به خواسته‌های ناحق خودشان برسند. زیرکانه به جای اینکه تبلیغات یک شرکت شوینده را با یک شرکت تولیدکننده وسایل برقی خانگی مقایسه کنند، آن را با حضور در «خندوانه» مقایسه می‌کنند و آنها را مقابل هم قرار می‌دهند. در حالی که باید این تصمیم من را درخصوص اینکه به جای حضور در «خندوانه» ترجیح داده‌ام مجموعه سریال جناب خان و همچنین فیلم سینمایی جناب خان را مد نظر قرار دهند و نکات مثبت و منفی و همچنین دلایل این تصمیم را بررسی کنند. اتفاقا تصمیم ما برای تفاهم تبلیغاتی به منظور ارتقای هر چه بهتر ساخت  فیلم سینمایی و مجموعه سریال «جناب خان» بوده و خیلی زود اخبار بسیار خوبی را در این مورد به مردم عزیز اطلاع می‌رسانیم.

مدیرکل نمایش خانگی ارشاد روی آنتن زنده بیان کرد⇐دفتر نمایش خانگی مجاز نیست برای مشروع یا غیرمشروع بودن سرمایه یک سرمایه‌گذار استعلام کند/تاکنون 2 سریال خانگی متوقف شده{«ماه تی تی» و «شهرزاد»} که هر دو برای یک سرمایه‌گذار بوده است!!!/بیشترین صدمات پولشویی به شبکه نمایش خانگی وارد شد/تهیه‌کنندگان هستند که راه را برای برخی سرمایه‌گذاران مشکوک باز می‌کنند/با موسساتی که تله‌فیلمهای قدیمی را با تصاویر بی‌ربط بازیگران عرضه می‌کنند، برخورد شدید صورت خواهد گرفت

حسین پارسایی

نمایش خانگی: حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد در زمره مدیران تئاتری قرار دارد که با روی کار آمدن دولت یازدهم مدیریت در یکی از زیرمجموعه های سازمان سینمایی یعنی اداره کل مستند و نمایش خانگی به وی سپرده شد.

به گزارش نمایش خانگی در ماههای اخیر شبکه نمایش خانگی با حواشی مختلفی روبرو بوده است از گافهای موسسات ویدیورسانه در سوءاستفاده ای که از تصاویر بی ربط بازیگران برای عرضه فیلمهایشان انجام می دهند گرفته تا شایعات مختلفی درباره رسوخ سرمایه های بی مسئولیت و پولشویی در شبکه خانگی.

مدیوم شبکه خانگی در نیمه دوم امسال با بازداشت دو تهیه کننده-سرمایه گذار هم روبرو بوده است؛ یکی محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» و دیگری حسین هدایتی سرمایه گذار «ماه تی تی»!

حسین پارسایی در برنامه اخیر «هفت» در کنار صحبت درباره پولشویی در سینما و تلویزیون ادعایی را هم کرد درباره متوقف شدن دو سریال شبکه خانگی یعنی «شهرزاد2» و «ماه تی تی» و البته این را هم اظهار داشت که هر دو سریال برای یک سرمایه گذار بوده است!!!

این ادعا در حالی طرح می شود که تهیه کنندگان «شهرزاد2» ادعا می کنند سریالشان متوقف نشده و فقط بخاطر بیماری جسمی کارگردان دچار وقفه در تولید شده!

در مجموع 2 سریال متوقف شده است که هر دو برای یک سرمایه گذار بوده است

حسین پارسایی با اشاره به نقش صنوف در پرهیز از ورود سرمایه های بی مسئولیت به شبکه خانگی و سینما گفت: من اعتقادم بر این است که صنف می تواند هم هدایتگر باشد و هم بازدارنده. اما اینکه ضوابط و مقررات چقدر اجازه می دهد که اختیارات ما به صنف منتقل شود، باید کارشناسی شود و معتقدم این تعامل باید بیشتر شود.

وی ادامه داد: توصیه، خیلی خوب و بازدارنده است و اگر کسی به خرد اعضای شورا بی توجه باشد، آسیب می بیند. اما ما چه زمانی می فهمیم؟ زمانی که سریال خوابیده است. در مجموع 2 سریال متوقف شده است که هر دو برای یک سرمایه گذار بوده است. بیشترین صدمات پولشویی نیز به شبکه نمایش خانگی وارد شد. پس باید فرای توصیه عمل کرد.

آمدوشد سرمایه های مشکوک، بیشتر از 2 سال اخیر  قدمت دارد

حسین پارسایی در بخشی دیگر از گفته های خود اظهار داشت: اعتبار سینمای ایران سبب می شود که برخی سرمایه های کلان خود را به این سمت سرازیر کنند. اما آیا این سرمایه های مشکوک صرفا شامل شبکه های نمایش خانگی است یا وارد تولید سینما نیز شده است؟ مسئولیت بررسی و نظارت و برخورد با این مشکل با کیست؟ اساسا هدف چیست؟ من فکر می کنم این آمدوشد سرمایه های مشکوک، بیشتر از 2 سال اخیر  قدمت دارد.

تهیه کنندگان هستند که راه را برای برخی سرمایه گذاران باز می کنند

وی با طرح این سوال که اساسا رسیدگی به سرمایه های مشکوک در حوزه تولید برعهده کیست خاطرنشان کرد: آسیب این مسئله اساسا به همه جای سینما وارد است. مسئله پولشویی خوب نیست و ما نیز اذعان داریم اما ما در دفتر نمایش خانگی اجازه نداریم بدون حکم مرجع قضایی وارد شویم. بحث سرمایه گذار و تهیه کننده بسیار متفاوت است و در بسیاری از موارد، این تهیه کنندگان هستند که راه را برای برخی سرمایه گذاران باز می کنند.

پارسایی بیان داشت: من در دفتر نمایش خانگی مجاز نیستم برای مشروع یا غیرمشروع بودن سرمایه یک سرمایه گذار استعلام کنم. اصلا از کجا استعلام کنم؟ ما چه دستورالعمل بازدارنده ای داریم که چنین مسئله ای رخ ندهد؟ لذا هرگونه مداخله به ترتیبی که سبب شود دخالت های دولت در کار بخش خصوصی بیش از پیش شود، ضرر دارد. پیشنهادات شما از این جنس است

پارسایی پاسخ داد: مطمئن باشید حتی اگر از فردا قانون کنیم تهیه کننده قرارداد همه عوامل را باید ارائه کند اما این باور را نداشته باشد که با تصمیمات نابجا و ارقام بیشتر، چه لطمه ای را به سینما و آینده آن می زند، نتایج سوری و ساختگی خواهد شد و ارزشی نخواهد داشت و اتفاقی در واقعیت رخ نخواهد داد. باید صنف همان کاری را بکند که در همه جایی دنیا رخ می دهد. نه تنها توصیه، بلکه بایکوت کردن یا حذف یک فرد.

برخورد با آنها که فیلمهای قدیمی را با تصویر بی ربط بازیگران عرضه می کنند

این مدیر در جایی دیگر از گفته هایش با اشاره به سوءاستفاده برخی شرکتهای ویدیورسانه گفت: اخیرا مد شده فیلم های تلویزیونی قدیمی با کیفیت بد و تاریخ مصرف گذشته با چهره بازیگران مطرح امروزی را خریداری کرده و به کیفیت گزاف وارد بازار می کنند یا از طرح جلدهایی بهره می برند که اصلا برای فیلم دیگری ست که در تلاشیم به شدت با این مسائل برخورد کنیم.

 

یک گاف بزرگ در دست و دلبازی 100 هزار تومانی برای کمک به فروش فیلمی محصول یک سازمان ارزشی+عکسی

ایستاده در غبار

نمایش خانگی: نسخه خانگی «ایستاده در غبار» که بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران جشنواره سی و چهارم فیلم فجر بود به تازگی از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شده است.

به گزارش نمایش خانگی برای کمک به بالا رفتن فروش فیلم، موسسه سوره وابسته به حوزه هنری رقابتی را هم ترتیب داده است؛ رقابتی که به ده برگزیده آن جایزه 100 هزار تومانی و به نفر اولش هم 200 هزار تومان جایزه اعطاء خواهد شد.

شرکت در این رقابت هم ساده تر از حد ممکن است؛ کافیست به همراه نسخه ارژینال فیلم یک عکس گرفته شده و برای کانال رسمی سوره سینما فرستاده شود!

فارغ از رقم اندک جایزه ای که برای ایجاد رقابت مرتبط با فیلمی محصول سازمان هنری-رسانه ای اوج که بودجه های قابل توجه برای تولیداتش در اختیار دارد درنظر گرفته شده اینکه بر روی اعلان تبلیغاتی این رقابت، «ایستاده…» بهترین فیلم مردمی جشنواره معرفی شده جای سوال دارد!!!

برمبنای نظرسنجی آرای مردمی جشنواره سی و چهارم این «ابد و یک روز» بود که عنوان بهترین فیلم مردمی را به خود اختصاص داد و بعد از این فیلم هم تازه «بادیگارد» و «بارکد» قرار داشتند و پس از این سه فیلم تازه «ایستاده…» جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده بود.

اعلان رقابت خرید نسخه خانگی «ایستاده در غبار»
اعلان رقابت خرید نسخه خانگی «ایستاده در غبار»

رونمايى از پوستر رسمی پرستاره‌ترین سریال سال⇔طراح پوستر، برادر یک بازیگر زن طنزهای تلویویزیونی است+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: تازه ترین سریال شبکه خانگی با عنوان «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و و تهيه كنندگى مهدى گلستانه بناست از ابتدای بهمن ماه وارد شبکه خانگی شود.

به گزارش نمایش خانگی به تازگی نخستین پوستر رسمی «عاشقانه» رونمایی شد. سهراب ولدبیگی عکاس هنری طراحی پوستر «عاشقانه» را برعهده داشته است. سهراب ولدبیگی فرزند مسعود ولدبیگی چهره پرداز و  برادر سحر ولدبیگی بازیگر آثار اغلب طنز تلویزیون است.

سهراب ولدبیگی کوشیده پوستر «عاشقانه» را منطبق با حضور تقریبا تمامی بازیگرانی که در این سریال هستند طراحی کند.

در این سریال طیف متنوعی از بازیگران زن و مرد سینما و تلویزیون حضور دارند؛ از  محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار و  حميدرضا پگاه گرفته تا  حسين ياري، پانته آ بهرام، مسعود رايگان، هومن سيدي و مهناز افشار.

مهناز افشار و محمدرضا گلزار پیش از این در سریال «عشق تعطیل نیست» نیز به عنوان زوج هنری در شبکه خانگی حضور داشتند اما در «عاشقانه» این ساره بیات است که نقش پارتنر هنری گلزار را بازی می کند یعنی همان بازیگر زنی که با «جدایی…» اصغر فرهادی به ناگاه در کانون توجهات قرار گرفت.

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در این سریال علاوه بر حضور به عنوان بازیگر، یکی از تیتراژهای سریال را هم خوانده است. دیگر تیتراژخوان سریال فریدون آسرایی است که در این سریال قطعه ای به نام «گیسو» را می خواند و جالب اینجاست که نام این قطعه نام کاراکتر مهناز افشار در سریال است. هم قطعه ای که فرزین می خواند و هم قطعه ای فریدون آسرایی می خواند از ساخته بابک زرین آهنگسار مطرح موسیقی پاپ هستند.

پوستر رسمی سریال «عاشقانه»
پوستر رسمی سریال «عاشقانه»

واکنش به گزارش نمایش خانگی⇐فیلم فرمان آرا با تغییر پوستر به شبکه خانگی آمد+عکس

خاک آشنا در شبکه خانگی

نمایش خانگی: کمتر از یک هفته بعد از انتشار پوسترهای کاملا بی ربطی که حکایت از توزیع «به زودی» فیلم «خاک آشنا» در شبکه خانگی می داد و البته گزارش صریح سایت «نمایش خانگی» درباره این پوسترها(اینجا را بخوانید) این فیلم با تغییر پوستر به شبکه خانگی آمد.

به گزارش نمایش خانگی انتشار گزارش «نمایش خانگی» و واکنش بهمن فرمان آرا نسبت به جعلی بودن پوسترهای «به زودی»(اینجا را بخوانید) سبب ساز آن شد که موسسه رسانه های تصویری به عنوان دارنده رایت ویدیویی فیلم نسبت به تغییر پوسترهای فیلم اقدام کرده و پوستر تازه ای را برای عرضه فیلم انتخاب کند.

«خاک آشنا»ی بهمن فرمان آرا با این پوسترهای تازه با پخش هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شده است.

خاک آشنا در شبکه خانگی
«خاک آشنا» در شبکه خانگی

تهیه‌کننده مستند جنجالی «…ناصر حجازی…» هم قسمت دوم این مستند را می‌سازد و هم واقعه‌نگاری تاریخ 70 ساله باشگاه استقلال را/سناریست «پایتخت» به وی کمک خواهد کرد/آتیلا حجازی و ستارگان استقلال نیز در این آثار حضور دارند+عکس

من ناصر حجازی هستم

نمایش خانگی: امیر رفیعی طراح، تهیه کننده و مجری طرح «من ناصر حجازی هستم» بعد از موفقیت این فیلم در اکران و شبکه نمایش خانگی هم اکنون به عنوان تهیه کننده، کارگردان و نویسنده در حال تولید و ساخت قسمت دوم این فیلم است که به احتمال بسیار با نام «…و من ناصر حجازی هستم» در معرض دید مخاطبین قرار خواهد گرفت.

امیر رفیعی در کنار اعلام این خبر به سایت «نمایش خانگی» از این گفت که در این فیلم آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی که سابقه بازی در فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی را دارد، به عنوان بازیگر اصلی کار حضور پیدا کرده است.

رضا یزدانی نیز به مانند قسمت اول، ترانه تیتراژ پایانی را آماده کرده است. همچنین ترانه «تو رفتی» با صدای شادروان مرتضی پاشایی که توسط وی برای بهترین دروازه‌بان قرن آسیا خوانده شده بود، در نسخه مربوط به شبکه نمایش خانگی در آیتمی ویژه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه قرار است دو نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران نیز در این فیلم حاضر شوند.

واقعه‌نگاری تاریخ 71 ساله باشگاه استقلال با حضور سناریست «پایتخت»
رفیعی در کنار ساخت قسمت دوم فیلم مربوط به ناصر حجازی، به همراه علی فتح اله زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران که چند سال قبل به عنوان تهیه کننده «مثلث آبی» را تولید کرده بود، در حال تهیه فیلمی پیرامون تاریخ 71 ساله باشگاه استقلال تهران است که تصویربرداری آن از چندی قبل آغاز شده است.

تاکنون در این فیلم که “4 فینال آسیا ” نام دارد، چهره های مطرحی از باشگاه استقلال تهران(تاج سابق) حضور یافته اند که می توان به نام هایی چون شاهین بیانی، آرش برهانی، مجید نامجو مطلق، نصراله عبداللهی، اصغر حاجیلو، بهتاش فریبا، جعفر مختاری فر، حسن حبیبی، خانواده زنده یاد منصورپورحیدری و … اشاره کرد.

تصویربرداری این فیلم که به کارگردانی امیر رفیعی، نویسندگی خشایار الوند سناریست سری «پایتخت» و تدوین رضا تاری وردی ساخته می شود، طی روزهای آینده با حضور دیگر بازیکنان گذشته و حال باشگاه استقلال تهران و 4 نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران ادامه خواهد یافت.

رفیعی به سایت «نمایش خانگی» گفت که  ” … و من ناصر حجازی هستم” تا اواسط اردیبهشت ماه و ” 4 فینال آسیا ” تا پایان تیر ماه سال آینده نهایی خواهند شد که در صورت موافقت های لازم، احتمال اکران برای این دو فیلم در گروه سینماهای هنر و تجربه قبل از عرضه در شبکه نمایش خانگی وجود دارد.

رفیعی فارغ از سوابق رسانه ای، قبل از ورود به سینما طی سال های 89 تا 93 از مدیران باشگاه استقلال تهران بوده است.

امیر رفیعی در کنار ناصر حجازی
امیر رفیعی در کنار ناصر حجازی