آغاز پویای «عاشقانه» با آقازادگان، ماشین‌بازان و منشی‌هایی با گریم‌های اگزجره شاغل در دفتر آقازادگان!!!

عاشقانه

نمایش خانگی: نخستین قسمت سریال «عاشقانه» منوچهر هادی در حالی همزمان با ولنتاین از طریق هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی آمد که ریتم مناسب کار و ضرباهنگ مفید برای اولین اپیزود از مجموعه ای خانگی جلب توجه می کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، منوچهر هادی به مانند فیلمی که در جشنواره اخیر داشت یعنی «کارگر ساده نیازمندیم» سعی زیادی کرده که در همان افتتاحیه کار هم کاراکترها را به مخاطب بشناساند و هم گره افکنی لازم برای پی گرفتن ادامه داستان را داشته باشد.

لوکیشن های زیبا و چشم‌نواز، شخصیتهایی متفاوت که بعضی به مانند هومن سیدی-حسین یاری کاملا در قطبهای مخالف قرار می گیرند و تلاش برای ارائه روایتی روزآمد از درگیریهای زوجهایی با روحیات متفاوت است که باعث می شود تماشای نزدیک به 55 دقیقه ای قسمت اول «عاشقانه» خسته کننده نباشد.

«عاشقانه» یک سریال ملودرام است و البته آنچه که از اپیزود ابتدایی آن به دست می آید هم حداقل اشارات اجتماعی است با این حال نویسندگان کار که در میان آنها نام علیرضا کاظمی پور فیلمنامه نویس آثاری نظیر «میوه ممنوعه» و «زمانه» دیده می شود با هوشمندی تمام مسأله آقازادگی را با وارد کردن کاراکتری با یک پدر متنفذ که حلال مشکلات طبقات محروم است گوشزد کرده اند. ایفای نقش این آقازاده را حسین یاری برعهده دارد و البته که در همان قسمت اول گره افکنی لازم-والبته نه لزوما بدیع- درباره عقبه پدر ایشان شکل می گیرد.

منوچهر هادی سعی کرده یکی از تفریحات سالهای اخیر جوانان متمول که ماشین بازی است را در حد خود به عنوان خوراکی مطلوب جوانترها وارد فیلم کند ولی چه افسوس که کمبود امکانات به او اجازه نداده بتواند رقابتهای میان ماشین بازان در اتوبانهای تهران را تصویرسازی کند.

طعنه‌هایی به حضور منشی‌هایی با گریمهای اگزجره در شرکتهای خصوصی که اتفاقا توسط همان آقازادگانی اداره می‌شود که منشیان دفاتر پدران آنها مردانی با شمایلی شبیه به شرکت‌کنندگان مسابقات قوی‌ترین مردان هستند از دیگر اله‌مانهای اجتماعی «عاشقانه» است.

«عاشقانه» با اولین قسمتش که تبلیغ گل درشت اسپانسرش «دنا» هم در ابتدا و هم در قالب نامگذاری کاراکتر کودک فیلم در آن به چشم می‌خورد، نوید روزهایی گرمتر را برای شبکه خانگی می‌دهد.

یک دیدگاه

  1. واقعا سريال خوبيه ومشخصه فيلمنامه خوبي داره كه حاصل تلاش يه تيم نويسنده قدرتمنده . آقايان كاظمي پور و سعيد جلالي هميشه كارهاي درخور و متفاوتي نوشتن و البته كارهايي مثل زمانه و آواي باران و دلنوازان به قلم همين دو نفره .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید