خانه بلاگ صفحه 193

درگذشت همکار خوشنام شبکه خانگی

سعید سلیمی

نمایش خانگی: نماینده فعال و با سابقه توزیع شرکتهای نمایش خانگی  سعید سلیمی درگذشت.

سعید سلیمی که از جمله توزیع کنندگان عمده و جزو نمایندگان خوش نام شبکه نمایش خانگی در تهران بود بر اثر سانحه تصادف خودرو درگذشت.

سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» و فعالان نمایش خانگی ضمن ارائه تسلیت به بازماندگان این همکار توانا برای آن مرحوم آرامش روح را آرزو می کند.

اکبر ثقفی تهیه‌کننده بیان کرد⇐تیراژ «هلن» در پخش اول نزدیک به 300 هزار نسخه بود/عجله پخش‌کننده باعث شد «هلن» در اکران دیده نشود اما عرضه خانگی وسیع بود/سریالهای خانگی قائم به بازیگرند و معلوم است که برای بازیگر استار باید پول خرج کرد/سالها پیش فقط یک سریال «مراد برقی» بود که شهر را خلوت میکرد اما الان ده‌ها سریال و برنامه از شبکه‌های ماهواره‌ای در حال پخشند/رقابت با ماهواره نیاز دارد به مخاطب‌شناسی!/تا عقبه سرمایه‌گذاری که ادعای میلیاردی دارد را درنیاورم راضی به همکاری نمی‌شوم/یک فیلم پربازیگر به نام «روسی» را آماده تولید داریم

اکبر ثقفی-هلن

نمایش خانگی: از جمله درامهای با درونمایه جدی که در روزهای اخیر وارد شبکه خانگی شده و اقبال به آن هم متناسب بوده «هلن» است؛ فیلمی به کارگردانی اکبر ثقفی کارگردان و تهیه کننده ای که هم سینمای تجاری و آثاری مانند «جان سخت» و «فوتبالیستها» را تجربه کرده و هم سینمای به اصطلاح هنری و آثاری همچون «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد».

اکبر ثقفی در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با اشاره به رضایت نسبی که از عرضه «هلن» در شبکه خانگی داشته گفت: متأسفانه اکران «هلن» در آخرین روزهای سال 95 و در حالی انجام شده که «نیمروزفیلم» پخش کننده نتوانست شرایط مفیدی را برای اکران فراهم کند. عجله و شتابی که در پخش صورت گرفت باعث شد فیلم دیده نشود با این حال خوشبختانه پوشش سراسری نسخه خانگی موجب شد فیلم دیده شود.

ثقفی با اشاره به تیراژ 300 هزاری فیلم در شبکه خانگی ادامه داد: در پخش اول نزدیک به 300 هزار نسخه از «هلن» در شبکه خانگی توزیع شد و شرایطی فراهم شد که حتی در دورترین نقاط نسبت به پایتخت نیز فیلم به دست مخاطبان برسد.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا فروش رایت خانگی فیلم توانسته شرایط بازگشت سرمایه تولید را فراهم کند اظهار داشت: در شرایط فعلی هزینه تولید سینمایی زیر 900 میلیون تا 1 میلیارد نیست و از آنجا که اکران ما چندان مطلوب نبود توانستیم با واگذاری رایت خانگی شرایطی را فراهم کنیم که هزینه های تولید مرتفع شده و لااقل ضرر نکنیم.

اکبر ثقفی با اشاره به رونق نسبی شبکه خانگی در سالهای اخیر به سایت «نمایش خانگی» گفت: خودم همواره سینما را بر مدیومهای دیگر ترجیح داده‌ام اما اگر شرایطش فراهم باشد بدم نمی آید سریال سازی برای شبکه خانگی را تجربه کنم و در این حیطه هم به نظرم بیش از همه باید به سراغ ساخت سریال درباره مسائل مبتلابه زندگی شهری رفت.

ثقفی خاطرنشان ساخت: اینکه مدام در برنامه های گفتگومحور درباره آسیبهای طلاق، اعتیاد، بیکاری و بزهکاری بگوییم فقط یک بعد قضیه است و اگر بخواهیم در این حیطه ها کار فرهنگی کنیم باید آثار نمایش دراماتیک دارای جذابیت و سرگرمی بالا تولید کنیم. شبکه خانگی بهترین مدیوم برای پرداختن به چنین آسیبهایی است.

این تهیه کننده ادامه داد: برای پیشرفت چاره ای نداریم جز ارتقای فرهنگ خانواده ها و فرهنگ هم ارتقا نمی یابد مگر با ایجاد ارتباط درونی با مخاطب. سالهاست که درباره فرهنگ غلط استفاده از وسایل نقلیه در کشور می گوییم اما حتی یک مجموعه نمایشی مفید درباره اصلاح این فرهنگ نداشته ایم.

اکبر ثقفی پیرامون مسأله بالا رفتن دستمزدهای بازیگران به واسطه بریز و بپاش در شبکه خانگی بیان داشت: سریالهای خانگی قائم به بازیگر شده است و معلوم است که برای بازیگر استار آوردن باید پول خرج کرد. یک استار اگر فیلمنامه خوب سینمایی به پستش بخورد معلوم است که با دستمزد متوسط سر کار می رود ولی همین بازیگر اگر بخواهد ریسک کند و به شبکه خانگی بیاید دستمزد بالایی را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: شبکه خانگی عرصه ایست که میتواند زمینه ای هم باشد برای کشف استعدادهای بازیگری یعنی با صرف هزینه کمتر سریالهایی ساخت که به جای 10 استار نهایتا 3 استار داشته باشند اما نقشهای مکمل را به چهره های نوجویی سپرد که مستعدند. این کار هم جریان تازه‌ای را در شبکه خانگی ایجاد میکند و هم کمک میکند به افزایش دامنه بازیگری در سینما و تلویزیون.

یکی از حرف و حدیثهای پیرامون شبکه خانگی ورود پولهای بادآورده به آن به جهت فرارهای مالیاتی و بعضا پولشویی بوده است. ثقفی در این باره بیان داشت: از این پولشویان به پست من که نخورده است اما محال است به راحتی حرف چنین افرادی را باور کنم. من آدمی نیستم که وقتی طرف میگوید 100 میلیارد میدهم تا سریالی 30 قسمتی تولید کنیم بی تحقیق و جستجو وارد همکاری شوم. شک نکنید که حتی برای یک دهم این مبلغ هم کلی جستجو میکنم تا ببینم از کجا آورده است.

تهیه کننده «مرگ کسب و کار من است» و «سایه وحشت» افزود: یادتان نرود که سرمایه گذارانی که به این طریق وارد شبکه خانگی یا سینما میشوند ماندگاری لازم را هم ندارند و دیر و زود یا عقبه سرمایه ها مشکل ساز میشود یا شکستهای ممتد تجاری.

اکبر ثقفی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از سریالهایی که تاکنون به شبکه خانگی عرضه شده را دنبال کرده به «نمایش خانگی» گفت: سریال «شهرزاد» به لحاط ساختاری و فضاسازی بصری سریال استانداردی است ولی شخصا اگر بخواهم سریال خانگی بسازم به سراغ ساخت سوژه های تازه میروم که این هم نیاز دارد به مخاطب شناسی یعنی قبل از تولید باید به دنبال این رفت که مخاطب چه میخواهد و دغدغه اش چیست و سپس به سراغ تولید رفت.

ثقفی ادامه داد: شبکه های ماهواره ای از همه نوعش چهارنعل می‌تازند و اگر بخواهیم با آنها رقابت کنیم نباید بیگدار به آب بزنیم. سالها پیش یک سریال «مراد برقی» بود که شهر را خلوت میکرد اما الان ده ها سریال و برنامه از شبکه های ماهواره ای در حال پخشند که همه به دنبال جذب مخاطب داخلند. در این شرایط اگر بخواهیم بخشی از مخاطبان ماهواره را به سمت شبکه خانگی بیاوریم باید با برنامه ریزی دقیق انتخاب سوژه کنیم و هوشمندانه تولید را پیش ببریم.

اکبر ثقفی که این روزها فیلمی به نام «بیوگرافی» را هم به عنوان تهیه کننده در گروه هنروتجربه روی پرده دارد درباره برنامه های آینده اش گفت: فیلمی به نام «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی را تولید میکنم. یک فیلم پربازیگر با پروداکشن سنگین که همچنان فرم برایش اهمیت دارد.

بعد از آشتی‌کنان برادران آقاگلیان با مهران مدیری⇐قسمتهای باقیمانده «قهوه تلخ» عرضه خواهد شد؟+عکس

قهوه تلخ

نمایش خانگی: تهیه‌کنندگان مجموعه «قهوه تلخ» که مدتی است خبری از آنها در دست نبود، سرانجام رونمایی شدند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» و به نقل از «فارس» سریال «قهوه تلخ» مجموعه طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند بود که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته‌بندی‌های 3 قسمتی از طریق موسسه گلرنگ رسانه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد اما تنها 2 مجموعه که حاوی 6 قسمت پایانی این سریال است، به دلایل نامشخصی پخش نشد.

در آن مقطع زمانی اعلام شد که مهران مدیری با برادران آقاگلیان به اختلاف خورده و همین باعث شده تا سریال پرمخاطب «قهوه تلخ» بی‌سرانجام بماند. اما موضوع اختلاف با مهران مدیری پایان کار نبود و برادران آقاگلیان حتی تولید انیمیشن سینمایی «بانویی از ماه» را هم نیمه کاره رها کردند و تا مدت‌ها خبری از آنها نبود.

اما این غیبت چندساله سرانجام اخیرا به پایان رسید و این دو برادر در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» پس از 5 سال رویت شدند و با مدیری خوش و بش کردند. این حضور دوباره نشان دهنده این است که احتمالا دوران اختلاف به پایان رسیده و شاید پس از 6 سال سرانجام مخاطبان مجموعه «قهوه تلخ» بتوانند قسمت‌های پایانی این اثر را ببینند.

سریال «قهوه تلخ» 35 بازیگر اصلی دارد که از آن‌ها می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر زکریا و رضا فیض نوروزی اشاره کرد.

مهران مدیری که پیش از آن سریال‌های موفقی چون «پاورچین»، «نقطه چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزار چهره» را در کارنامهٔ خود داشته، در این کمدی تاریخی به ادعای خودش بهترین کارش را به نمایش گذاشته‌است.

این سریال هر هفته در یک مجموعه شامل سه سی‌دی که هر سی دی حاوی یک قسمت و یا در قالب یک دی‌وی‌دی منتشر می‌شد. و در 34 مجموعه که شامل 102 قسمت است پخش شد و تنها دو مجموعه که حاوی شش قسمت پایانی این سریال است، پخش نشد.

حمید و مجید آقاگلیان در رونمایی «ساعت 5 عصر»
حمید و مجید آقاگلیان در رونمایی «ساعت 5 عصر»

با منتفی شدن تولید فصل دوم⇐تهیه‌کننده «عاشقانه» با یک سریال 36 قسمتی دیگر به شبکه خانگی می‌آید

عاشقانه

نمایش خانگی: پایان یافتن توزیع فصل اول سریال «عاشقانه» هم پرسشهایی را درباره میزان فروش واقعی آن طرح کرده و هم سوالاتی را درباره ادامه کار کاراکترها و به بیان بهتر احتمال تولید فصل دوم سریال.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» هومن کبیری تهیه کننده دوم کار که از قسمت چهارم سریال و به خاطر مشکلاتی که میان سرمایه گذاران و تهیه کننده اصلی مهدی گلستانه پیش آمد به پروژه پیوست در گفتگویی که با «مهر» داشته در کنار صحبت درباره آمار فروش درباره منتفی بودن تولید فصل دوم سخن گفته است.

کبیری درباره تولید سریال «عاشقانه» که آخرین قسمت آن هفته پیش توزیع شد و سود این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی به تولید رسید، گفت: تولید یک سریال در شبکه نمایش خانگی اگر براساس استانداردها باشد و به سلایق مردم توجه شود، می تواند سودمند هم باشد.

وی درباره «عاشقانه» نیز بیان کرد: سریال «عاشقانه» می توانست در یک مقطع پایان پیدا کند اما متوقف شد و این توقف، بودجه را بالا برد. اظهارنظر من براساس شبکه توزیع و Vod این است که این پروژه ضرر نداشته و سودهایی هم در بر خواهد داشت.

کبیری اضافه کرد: من البته تا قسمت چهارم به عنوان تهیه کننده سریال حضور نداشتم و بعد از آن به تیم پیوستم ولی با این حال در جریان کار بودم و درباره محاسبه سود دقیق یک اثر نیز باید اجازه داد تا ۷۵ روز بعد از قسمت آخر یک مجموعه بگذرد و بعد مشخص می شود.

تهیه کننده «عاشقانه» در ادامه درباره این پروژه و بازخوردهای آن اظهار کرد: من درکل از پروژه راضی بودم و معتقدم اینها گروه جوانی بودند که به خوبی از عهده کار برآمدند. فیدبک های مردم هم نسبت به کار خوب بوده است. در این میان عده ای هم ممکن است معترض باشند که بالاخره چون پول پرداخت می کنند و هزینه می دهند حق دارند که نظر هم داشته باشند.

وی درباره اینکه چرا سریال بیشتر سراغ افراد طبقه بالای جامعه رفته است و بیشتر به یک سبک زندگی لاکچری پرداخته بود، توضیح داد: ما نمی توانیم در برابر این طبقه از اجتماع مقاومت کنیم. بخشی از اجتماع در این سبک زندگی می کنند و ما نگفتیم خوب هستند یا بد، درواقع نخواستیم قضاوتشان کنیم. البته نقدها به سریال به ما برای ساخت فصل های بعدی کمک می کند و ما دفاع نمی کنیم که بخواهیم بگوییم تمام پلان های ما عین حقیقت است اما ترویج لاکچری هم نکردیم، ما بیشتر مسایل این طبقه را نشان دادیم و بیننده هم با آن ارتباط برقرار کرد.

وی درباره تولید سریال در بخش خصوصی و اینکه باز هم این مسیر را ادامه می دهد یا خیر؟ اظهار کرد: صد در صد می توان در شبکه نمایش خانگی آثار سودآور تولید کرد. تهیه کننده در یک اثر نمایشی تئوریسین هم هست و الزاما این نیست که فقط هزینه را پرداخت کند و اگر تیم به درستی عمل کنند می توان سود منطقی را هم انتظار داشت.

تهیه کننده «عاشقانه» درباره گسترش ظرفیت های توزیع سریال ها یادآور شد: گسترش VOD کمک زیادی به شبکه نمایش خواهد کرد و فرهنگسازی خوبی هم در این چند سال اخیر در حوزه فروش اینترنتی بوجود آمده که مخاطب حتی می بیند وقتی می تواند نسخه ای را با ۲۰۰۰ تومان بخرد سراغ سی دی هم ممکن است نرود.

وی درباره دانلودهای این سریال نیز گفت: دانلود غیرقانونی همیشه بوده است و خواهد بود اما خوشبختانه فرهنگ ما به سطحی رسیده که گویی مخاطبان هوای این سریال را داشتند و ما فروش مناسبی داشتیم و اینها نشان می دهد که مردم زیاد رغبتی به حرام دیدن ندارند.

کبیری درباره ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه» عنوان کرد: گروهی که ما با هم در ارتباط هستیم اعم از کارگردان، سرمایه گذار و دیگر عوامل قرار نیست امسال اقدامی برای تولید فصل دو داشته باشد. حتی پروانه ساخت فصل دوم سریال نیز صادر نشده است و باید دید ساخت فصل دوم به چه زمانی خواهد افتاد.

این تهیه کننده در پایان از ساخت یک سریال در تلویزیون و همچنین یک سریال ۳۶ قسمتی در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سریال عاشقانه-هومن کبیری-منوچهر هادی
سریال عاشقانه-هومن کبیری-منوچهر هادی

اقبال به «مای» و «نئودرم» در کنگره سالیانه متخصصین پوست ایران⇔برندهایی مناسب هنرمندان

نئودرم

نمایش خانگی: استفاده از محصولات آرایشی-بهداشتی استاندارد و در عین حال دارای بالاترین کیفیت همواره از دغدغه های اغلب شهروندان و بویژه هنرمندان و بخصوص بازیگران سینما بوده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گروه صنعتي آريان كيميا تك از جمله ساختارهایی است که کوشیده به این نیاز  پاسخ دهد و کم نبوده اند هنرمندانی که در حیطه های مختلف از سینما تا تلویزیون و موسیقی و البته شبکه خانگی که اغلب از برندهای این گروه استفاده کرده اند.

آریان کیمیاتک حاصل بیش از10 سال تجربه همكاري با زبده ترين متخصصين اروپايي را در توليد برندهایی همچون «مای» و «نئودرم» به کار برده است.

با توجه به اهمیت کنگره متخصصین پوست و موی ایران که در تاریخ 4 الی 6 مردادماه سال 1396 در مرکز همایش های هتل المپیک توسط انجمن پوست برگزارگردید و حضور هشت نفر از متخصص پوست و جراح پلاستیک بنام خارجی (رییس انجمن درماتولوژی اطفال اروپا و همچنین یکی از اعضاء هیات مدیره انجمن لیزر اروپا، مدرسین جهانی تزریق فیلر و کاربرد نخ برندهای معتبر و جمعی دیگر از متخصصان داخلی و خارجی ) که میهمان ویژه کنگره بودند، برند مای و نئودرم از شرکت آریان کیمیا تک در غرفه اختصاصی در این کنگره حضور داشته و با استقبال پرشوری از متخصصین مواجه گردید.

 اساتید مطرح پوست وموی ایران همچون پروفسور یحیی دولتی (بنیان گذار و رئیس افتخاری مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست وجزام) ، دکتر فرهاد هنجنی ( نائب رئیس انجمن متخصصین پوست ایران) و دکتر رباطی ( معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ) از جمله چهره های مطرح پزشکی بودند که از غرفه مای و نئودرم بازدید نمودند و به جز آن بیش از 700 متخصص پوست و مو در این غرفه ثبت نام و شرکت داشتند.

شرکت آریان کیمیا تک از سال 1381 فعالیت خود را با واردات محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نمود و پس از مدت کوتاهی ، تولید و بسته بندی این محصولات را نیز در داخل کشور و در یکی از پیشرفته ترین شرکت های تولیدی – تحقیقاتی خاورمیانه آغاز کرد. این شرکت با تولید و توزیع طیف گسترده‌ای از محصولات دارای کیفیت برتر، در چهار گروه محصولی، مشتمل بر فرآورده‌های آرایشی، عطریات، محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو، هم‌ اکنون صادرات تمامی این محصولات را نیز به کشورهای حوزه خاورمیانه و آسیای میانه آغاز کرده است.

 تجربيات گرانقدر گروه صنعتي آريان كيميا تك، كه حاصل بیش از10 سال تجربه ي همكاري با زبده ترين متخصصين اروپايي که منجر به توليد موفق برند تحت ليسانس ماي و ارائه آن به بازار ايران مي باشد،  مديران ارشد شركت را برآن داشت كه اكنون هنگام آن رسيده است كه برند جديدي از گروه محصولات تخصصي مراقبت از پوست و مو  خلق شود بدین گونه بود که برند نئودرم پا به عرصه وجود گذاشت.

برند نئودرم در سال 2014 با هدف ارائه محصولات تخصصی جهت مراقبت از پوست و مو خلق گردیده و شعار آن حس اطمینان در یک قطره می باشد به معنای اینکه ما محصولاتی امن و با بهترین کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه می کنیم. برند نئودرم با رویکرد استفاده از به روزترین فرمولاسیون های تخصصی و مواد اولیه از بهترین تأمین کنندگان مواد بهداشتی در جهان و همچنین طراحی بسته بندی زیبا به بازارهای مصرف ارائه گردیده است.

این برند دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذی صلاح بوده و در مدرن ترین مجتمع تولیدی، تحقیقاتی ، آرایشی و بهداشتی خاورمیانه تولید می گردد و توسط بسیاری از پزشکان متخصص پوست و مو تجویز می گردد.

باور و اعتقاد دست اندرکاران این برند بر این است که همه از حق استفاده از محصولات امن و با کیفیت برخوردارند و تلاششان بر این است که این حس اطمینان را در تک تک محصولات با بکارگیری بهترین ها به مصرف کنندگان منتقل کنند.

در حاشیه کنگره ، مسابقه‌ای با عنوان بهترین تصویر درماتولوژی برگزار گردید که در این برنامه ۱۵ عکس برتر ارسالی توسط متخصصین به شکل نمایشگاه عکس ارایه و برند نئودرم به عنوان اسپانسر و برگزار کننده این رویداد حضور داشت و در روز پایانی در سالن اصلی براساس رای متخصصین 3 عکس برتر انتخاب و جوایزی ارزنده ای به پزشکان متخصص برتر اهدا گردید.

 

چرا «شهرزاد»یها تصویر قدیمی چاووشی را با نام پرتره جدید رونمایی کردند؟+عکس

محسن چاووشی

نمایش خانگی: هشتم مردادماه همزمان با تولد 38 سالگی محسن چاووشی، پوستری از او با حضور همکاران «شهرزاد» رونمایی شد.

به گزارش سینماروزان در مراسم رونمایی این پوستر که پرتره ای از چاووشی است با کلاهی به سر و نگاهی به پایین علاوه بر محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» و رویا نونهالی و گلاره عباسی بازیگران سریال، هادی حیدری طراح پوستر هم حضور داشت.

هادی حیدری درباره این پوستر بیان کرد: در طراحی این پرتره سعی کردم حس و حال صدای چاوشی را به اندازه توانایی‌هایم لحاظ کنم و امیدوارم از دید بینندگان نیز کار مناسبی انجام شده باشد.

ماجرا هم بر سر همین ادعا شکل گرفت؛ ادعای حیدری مبنی بر آن که پوستر موردنظر را طراحی کرده است مواجه شد با پرسش مخاطبان فضای مجازی که پیشتر عین عکس پوستر را بارها و بارها دیده بودند.

مخاطبان به این معترض بوده‌اند که چرا با نام طراحی، تصویری قدیمی از چاوشی با کلاه و نگاه به پایین، یک فیلتر ساده گرافیکی زده شده و به عنوان پرتره‌ای طراحی شده توسط هادی حیدری معرفی شده است!

عجیب است سفارش دهندگان این پوستر که احتمالا دست اندرکاران تولید «شهرزاد» بوده اند هم متوجه این مسأله نشده اند!! یعنی طراحی یک پرتره تازه آن قدر دشوار بوده که بسان رباتهای گرافیکی تلگرام، با یک فیلتر ساده سر و ته قضیه هم آمده است؟

پرتره ای که در جشن تولد چاووشی رونمایی شد
پرتره ای که در جشن تولد چاووشی رونمایی شد
تصویر اصلی که زمینه خلق پرتره شده
تصویر اصلی که زمینه خلق پرتره شده
رونمایی از پرتره چاووشی با حضور عوامل «شهرزاد»
رونمایی از پرتره چاووشی با حضور عوامل «شهرزاد»

طلاق در قسمت ششم «شهرزاد2»+عکس

شهرزاد2

نمایش خانگی: قسم ششم سریال «شهرزاد2»حسن فتحی از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بر روی جلد قسمت ششم «شهرزاد2» تصویری از ترانه علیدوستی در قامت شهرزاد به چشم میخورد.

شهرزاد قصه «شهرزاد» در فصل دوم این سریال با معشوق سابقش فرهاد(با بازی مصطفی زمانی) ازدواج کرده است اما ترکشهای زندگی همسر سابقش «قباد»(شهاب حسینی) دامن وی را می گیرد.

در قسمت ششم این سریال طلاق قباد از همسر اولش «شیرین» که سر از دارالمجانین برآورده روایت خواهد شد ضمن اینکه تقابل هاشم(با بازی مهدی سلطانی) با قباد را هم شاهدیم.

شهرزاد2(قسمت ششم)
شهرزاد2(قسمت ششم)

یک اتفاق ضدّفرهنگی⇐جمع‌آوری محصولات مجاز شبکه خانگی از سوپرمارکتهای اصفهان!!!+توضیحات یک توزیع‌کننده درباره چند و چون ماجرا

اصفهان-زاینده رود

نمایش خانگی: در حالی که در سالهای اخیر یکی از اصلی ترین مراکز عرضه محصولات خانگی، سوپرمارکتهای سراسر کشور بوده، در هفته های اخیر اتفاقی غیرمنتظره و در عین حال مضر به حال شبکه خانگی در اصفهان رخ داده است.

در روزهای گذشته به غیر از مخاطبانی که از حذف محصولات خانگی از سوپرمارکتها گلایه کردند، چندین نفر از سوپرمارکت داران شهر اصفهان در تماس با سایت «نمایش خانگی» از جمع آوری محصولات خانگی از سوپرمارکتها سخن گفته و به شدت بر این امر تاختند.

چرا این اتفاق افتاده؟

گویا بازرسان مجمع امور صنفی بنا به درخواست برخی ویدیوکلوب داران به حذف فروش فیلم از سبد محصولات سوپرمارکتها رأی داده اند.

اینکه چگونه ویدیوکلوب داران توانسته اند مجمع امور صنفی را در این باره قانع کنند به نامه ای بازمیگردد که سه ماه پیش  به سوپرمارکتها ارائه شد مبنی بر اینکه از 20 اردیبهشت 96 حق عرضه محصولات خانگی را ندارند با این حال درگیری در حواشی انتخاباتی باعث شد این نامه حدودا دو ماه بعد از ابلاغیه اجرایی شود.

اجرایی شدن نامه با اعتراض اتحادیه سوپرمارکت داران مواجه شده و آنها خواستار بازبینی در این دستور شده اند با این حال هنوز بازبینی رخ نداده است.

یکی از نمایندگان عرضه محصولات خانگی در اصفهان درباره این ماجرا به «نمایش خانگی» گفت: این ماجرا ناشی از فشارهایی است که ویدیوکلوب داران برای انحصاری کردن بازار در پیش گرفته اند. آنها ادعا دارند سوپرمارکتها جلوی رونق آنها را گرفته‌اند در حالی که آمار تأییدشده حکایت از آن دارد که فقط 15 تا 20 درصد از محصولات خانگی از کانال ویدیوکلوبها فروش میرود و 80 تا 85 درصد فروش ناشی از شبکه گسترده عرضه در سوپرمارکتهاست.

وی با اشاره به ایجاد اختلاف میان اتحادیه سوپرمارکت‌داران و اتحادیه ویدیوکلوب‌داران(صنف عرضه محصولات فرهنگی) ادامه داد: در برهه ای از زمان تصمیم بر آن شد که برای سنجش کارکرد ویدیوکلوب‌داران برخی از عناوین مهم شبکه خانگی فقط و فقط از طریق ویدیوکلوبها عرضه شود و اگر آمار فروش به بالای 50 درصد رسید آن گاه درباره حذف سوپرمارکتها از چرخه توزیع تصمیم‌گیری شود اما ویدیوکلوب‌داران این روش ارزیابی را قبول نکردند شاید چون خودشان هم می دانستند فروش شان به زحمت به 20 برسد.

 این نماینده عرضه محصولات فرهنگی خاطرنشان ساخت: این یک واقعیت است که نه فقط در اصفهان بلکه در همه ایران، سوپرمارکتها و ویدیوکلوبها در عرضه محصولات فرهنگی کنار هم هستند و نه مقابل همدیگر و بر این اساس باید به همدیگر در ارائه سرویس به مخاطبان کمک کنند و نه اینکه به دنبال حذف یکدیگر باشند.

اخبار رسیده به «نمایش خانگی» حکایت از آن دارد که  اتحادیه سوپرمارکت داران در ده روز گذشته به دنبال برگزاری نشستی تازه با مجمع امور صنفی برای حل این مشکل بوده اند اما هنوز این نشست برگزار نشده است و حتی برای بازگرداندن محصولاتی که با تصمیم اخیر از سوپرمارکتها جمع آوری شده هم هیچ همراهی صورت نگرفته است…

استند مربوط به عرضه محصولات خانگی در یکی از سوپرمارکتها که بعد از جمع آوری محصولات با اقلام خوراکی پر شده!!!
استند مربوط به عرضه محصولات خانگی در یکی از سوپرمارکتهای اصفهان که بعد از جمع آوری محصولات با اقلام خوراکی پر شده!!!

«خوب بد جلف»مجاز به شبکه خانگی رسید+عکس

خوب بد جلف

نمایش خانگی: دو روز بعد از عرضه نسخه‌ای قاچاق از کمدی «خوب بد جلف»پیمان قاسم خانی در فضای مجازی(اینجا را بخوانید) نسخه ارژینال فیلم از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این کمدی که برخی آن را امتدادی دانسته‌اند بر سریال محبوب «پژمان»، داستان فوتبالیستی به نام پژمان جمشیدی را روایت میکند که بعد از ورود به دنیای بازیگری به دنبال یک پروژه خوب برای ایفای نقش است.

پژمان جمشیدی نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند و سام درخشانی هم به مانند سریال «پژمان» نقش مدیر برنامه‌های او را برعهده دارد. حمید فرخ‌نژاد اصلی ترین وجه افتراق فیلم نسبت به سریال است.

فرخ‌نژاد در این فیلم ضلع سوم جمشیدی-درخشانی را ایفا می‌کند یعنی مأموری که بناست برای حضور در یک فیلم جنایی به دو ضلع ابتدایی قصه مشاوره دهد.

«خوب بد جلف» اولین تجربه فیلمسازی پیمان قاسم خانی نویسنده ایست که در کارنامه‌اش نگارش آثاری پرمخاطب همچون «مارمولک»، «سن پطرزبورگ» و «طبقه حساس» را دارد.

خوب بد جلف
خوب بد جلف

این کیوسک مطبوعاتی در تمام سال محصولات خانگی را با تخفیف ارائه می‌دهد+عکس

کیوسک همیشه تخفیف سیدخندان-ویدیوکلوب-عاشقانه-شهرزاد

نمایش خانگی: چند ماهی میشود که محصولات شبکه نمایش خانگی  با قیمت 5 هزار تومان عرضه میشود؛ یعنی حدودا نصف قیمت بلیت سینما برای یک نفر.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال همچنان هستند برخی مراکز عرضه فیلمها که سعی میکنند با تخفیهایی که برای محصولات درنظر می گیرند و البته با کم کردن سود شخصی خویش اسباب رغبت بیشتر مخاطبان نسبت به خرید نسخه های حلال و ارژینال محصولات خانگی را فراهم کنند.

از جمله این مراکز عرضه فیلم یک کیوسک مطبوعاتی است در ضلع شمال غربی پل سیدخندان و ابتدای خیابان شریعتی شمالی که تقریبا در تمام ایام سال با تخفیف 10 درصدی محصولات خانگی را عرضه میدهد.

به بیان بهتر تمامی فیلمها و سریالهایی که به قیمت 5000 تومان عرضه میشود از این کیوسک با قیمت 4500 تومان قابل ابتیاع است.

کیوسک همیشه تخفیف سیدخندان-ویدیوکلوب-عاشقانه-شهرزاد
محوطه بیرونی کیوسک همیشه تخفیف سیدخندان