آیا فروش بالای «اکسیدان» موجب خواهد شد؟⇐بازگشت رایت خانگی به موسسه وابسته به حوزه؟ یا عرضه توسط شرکت همکار سوره در بخش خصوصی؟

نمایی از «اکسیدان» که جواد عزتی در قالب یک دگرباش فرورفته

نمایش خانگی: کمدی «اکسیدان» از جمله فیلمهایی بود که توافقات خرید رایت خانگی آن پیش از اکران میان تهیه کننده و موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری ایجاد شده بود با این حال ممنوعیت اکران آن در سینماهای حوزه هنری موجب شد این توافقات به هم بریزد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» شاید زمانی که مسئولان حوزه هنری این فیلم را توقیف کردند فکرش را هم نمیکردند که فیلم بتواند بیشتر از 2 تا 3 میلیارد فروش داشته باشد با این حال «اکسیدان» علیرغم ساختار تلویزیونی خود به یک دلیل مهم و آن هم بداهه پردازیهای امیر جعفری و جواد عزتی فروش خوبی را تجربه کرده و در آستانه 7 میلیارد فروش خالص است.

پرسش آنجاست که آیا این فروش بالا موجب نخواهد شد مدیران موسسه سوره مجددا باب مذاکره با تهیه کننده «اکسیدان» را باز کنند تا بتوانند از سود برآمده از فروش فیلم در شبکه خانگی برخوردار شوند؟

بعید است مدیران موسسه سوره ریسک چنین کاری را قبول کرده و تبعات دردسرساز آن را بپذیرند. هر چه باشد این اقدام میتواند نوعی دوگانگی در سازمانهای حوزه هنری نام گیرد و زمینه ای شود برای انتقادات تند و تیز به این ارگان.

مگر آن که به صورت کاملا درونی توافقاتی میان سوره با یک موسسه همکار مانند هنرنمای پارسیان صورت گیرد و برای عرضه خانگی موسسه‌ای مانند هنرنمای پارسیان انتخاب شود تا از یک طرف حواشی مربوط به حضور نام سوره بر فیلم برای حوزه هنری دردسر نسازد و از طرف دیگر سوره هم بتواند در سود خانگی سهیم باشد.

آیا این اتفاق خواهد افتاد؟؟؟ باید منتظر ماند و دید…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید