توضیحات آتنه فقیه‌نصیری درباره روند تولید فصل سوم «شهرزاد»

شهرزاد2-آتنه فقیه نصیری

نمایش خانگی: آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگرانی است که در فصل دوم به سریال «شهرزاد» پیوسته و تا اینجا هم حضور قابل قبولی در سریال داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این بازیگر در گفتگویی به بهانه حضور در این سریال که با «میزان» انجام شده از تصویربرداری فصل سوم سریال بلافاصله بعد از فصل دوم خبر داده است.

آتنه فقیه نصیری گفت: مشغول ایفای نقش در فصل دوم سریال «شهرزاد» هستم. تصویربرداری فصل دوم «شهرزاد» همچنان ادامه دارد و قرار است تصویربرداری فصل سوم این مجموعه نیز با تعطیلی چند روزه پس از فصل دوم آغاز شود.

این بازیگر تصریح کرد: براساس بازخوردی که از برخوردهای مردم درباره فصل دوم سریال «شهرزاد» داشته‌ام، متوجه شدم تا اندازه بسیار زیادی این سریال را دنبال می‌کنند و به آن علاقه دارند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: فصل نخست سریال «شهرزاد» از شخصیت‌ها و روابطی برخوردار بود که برای مردم تازگی داشت اما هم‌اکنون مردم با آن‌ها آشنا شده‌اند و به‌خوبی چنین شخصیت‌هایی را می‌شناسند و در عین حال در فصل دوم «شهرزاد» اتفاق‌های جدیدی به‌وقوع می‌پیوندد که مخاطبان این رویدادها را پیگیری می‌کنند.

یک دیدگاه

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم
    باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید