باز هم فریب مخاطبان شبکه خانگی⇐این بار به‌اشتراک نوید محمدزاده و توسط برنده جشنواره ویدیویی یاس!!!+عکس

داستان ما عشق تو

نمایش خانگی: سوءاستفاده برخی شرکتهای ویدیورسانه از مخاطبان شبکه خانگی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نمایش خانگی یکی از ترفندهای قدیمی برای فروش محصولات شبکه خانگی، قرار دادن تصویری بی ربط به محصول بر روی پوستر و جلد فیلم است.

در تازه ترین سوءاستفاده از این دست تله فیلمی با عنوان «داستان ما قصه تو» بناست از شبکه خانگی عرضه شود که طبق گزارش «سینمادیلی» تصویر پوستر آن مربوط به فیلمی است به نام «بدون تاریخ بدون امضاء» که بناست تازه در جشنواره امسال رونمایی شود.

این تله فیلم 4 سال قبل ساخته شده و بارها از رسانه ملی پخش شده است و بازیگران اصلی آن هومن سیدی، حدیث میرامینی، طوفان مهردادیان و لیلا شوقی هستند و نوید محمدزاده فقط یکی دو سکانس در آن بازی کرده است با این حال عکس نوید در «بدون تاریخ بدون امضاء» بخش عمده پوستر خانگی فیلم را به خود اختصاص داده است.

 «داستان ما قصه تو» به کارگردانی رضا بهشتی، مشکلاتی را روایت می کند که میان یک زوج جوان فاصله ایجاد میکند اما یک تصادف باعث می‌شود پای کودکی بنام مهران به زندگی آنها باز شود…

 «داستان ما قصه تو» بناست با همکاری ویدیورسانه ریزموج و موسسه پخش هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شود و ناراحت کننده اینکه هنرنمای پارسیان چندی پیش در جشنواره ویدیویی یاس تندیس یاس زرین و جایزه نقدی بهترین کیفیت لوح فشرده را گرفت!!! چطور می شود شرکتی که چنین تندیسی را گرفته چنین گافی دهد؟

داستان ما قصه تو
داستان ما قصه تو

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید