تازه‌ترین توضیحات تهیه‌کننده «عاشقانه» درباره زمان عرضه اولین قسمت سریال، میزان ممیزی، نصب بیلبوردهای جدید و برخورد شدید با سایتهای دانلود غیرقانونی

عاشقانه

نمایش خانگی/مهدی فلاح صابر: سریال «عاشقانه» تازه ترین سریال محصول شبکه خانگی است که در آستانه عرضه به شبکه خانگی قرار دادر.

مهدی گلستانه تهیه کننده سریال «عاشقانه» در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» درباره عرضه اولین قسمت سریال گفت: زمان پخش سریال تا یکی دو روز آینده درباره زمان توزیع سریال تصمیم گیری و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در ادامه در خصوص حجم ممیزی وارده به سریال گفت: سریال زیاد شامل ممیزی نشده است. فقط یک سری موارد که شاید در سایر آثار نیز وجود دارد شامل ممیزی شده که در تعامل و همکاری با ارشاد نسبت به اصلاح این موارد اقدام نمودیم.

گلستانه در خصوص بیلبوردهای سریال افزود: تا کنون ۵ قسمت از سریال تأیید و مجوز انتشار دریافت کرده و از پنجشنبه مشغول جمع آوری بیلبوردهای قدیمی و جایگزینی بیلبوردهای جدید هستیم. به محض اینکه تاریخ توزیع سریال مشخص شود اقدام به نصب بیلبوردهای تاریخ توزیع دار می کنیم.

تهیه کننده «عاشقانه» درباره جلوگیری از دانلود غیر مجاز و عرضه فیلم بصورت قانونی در سایتهای اینترنتی گفت: در خصوص جلوگیری از دانلود غیرقانونی سریال با کمیته مبارزه با قاچاق محصولات فرهنگی هماهنگی بعمل آمده و ضمن معرفی و طرح شکایت از این دست سایتها ، اقدام به بستن هاست آنها میکنیم.

گلستانه خاطرنشان ساخت: در ضمن با سایتهایی که اقدام به عرضه قانونی فیلم و سریال میکنند نیز وارد مذاکره شده ایم تا در زمینه دانلود حلال فیلم اقداماتی صورت دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید