پشت صحنه کامل “مارمولک” در راه شبکه خانگی+فیلم

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: نزدیک به دو دهه بعد از تولید کمدی “مارمولک” حالا بنا شده فیلم کامل پشت صحنه آن از طریق پلتفرم‌های اینترنتی به شبکه خانگی عرضه شود.

به گزارش نمایش خانگی و به نقل از ایلنا فیلم پشت صحنه “مارمولک” را علی تبریزی آقازاده کمال تبریزی کارگردان “مارمولک” ساخته است.

علی تبریزی که به عنوان فیلمبردار پشت صحنه در “مارمولک” حضور داشته بخش‌هایی مختلف و دیدنی از اتفاقات تولید این کمدی را در پشت صحنه گنجانده است.

حبیب رضایی که در “مارمولک” به‌عنوان بازیگردان حضور داشته با انتشار بخشی از پشت صحنه این کمدی اظهار داشت: فیلم “مارمولک” همچنان یکی از بهترین تجربیات این نگارنده در عرصه مشاوره ‌و‌انتخاب و هدایت‌ بازیگر است‌ و تا همیشه هم خواهد بود. سهم‌ عمده دراین عیار بالای کسب تجربه و‌ به طور کلی‌، در شکل‌گیری این پروژه و‌ خاطره‌سازی به یادماندنی‌آن، بدون تردید متعلق است به توانایی‌ و بزرگواری بی‌مثال و اخلاق بی‌نظیر و حرفه‌ای جناب پرستویی که واقعا در تمام مراحل کار، حیرت‌انگیز بود…و‌ همچنان در هر همکاری تازه، می‌بینی که جلا و صیقل‌ِ بیشتر و دلنشین‌تری هم یافته. خدا حفظشان کند…

رضایی ادامه داد: شاید انتشار پشت صحنه “مارمولک”، نفسی جدا کند از این هیاهو و گرما و جستجوی بی نتیجه واکسن و ترافیک تهمت و صادرات کتمان و…

برای تماشای بخش‌هایی از پشت صحنه “مارمولک”، اینجا را ببینید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید