تهیه‌کننده “زخم کاری” به‌دنبال تولید کمدی “هردمبیل”!

نمایش خانگی: محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده سریال خانگی “زخم کاری” به‌دنبال تولید سریالی کمدی با نام “هردمبیل” است.

به گزارش نمایش خانگی، علی میرمیرانی که سابقه نگارش متون طنز برای برخی مطبوعات را دارد با اعلام خبر همکاری با تخت‌کشیان به خبرگزاری مهر گفت: به تازگی محمدرضا تخت‌کشیان رمان سه‌گانه مرا با نام «هردمبیل» خوانده است و با من صحبت کرد تا از آنها سریال بسازد و بر این اساس امتیاز رمان را هم از نشر چشمه خریداری کرد.

میرمیرانی ادامه داد: این سه‌گانه با اقبال خوانندگان رو به رو هم شده بود اما برای خود من سوال شده بود که چه شد او سراغ اقتباس از این کتاب‌ها آمده است که پاسخش این بود که «وقتی فردی طرحی می‌آورد نمی‌دانم خروجی آنچه خواهد شد اما وقتی سه جلد رمان می‌خوانم کل قصه را اعم از کاراکترها، خرده داستان‌ها و فضای آن متوجه می‌شوم»!!

این نویسنده افزود: نگاه این تهیه کننده به طور کلی نسبت به کتاب و اقتباس از آثار ادبی حرفه‌ای بود و خودش هم به طرز حیرت انگیزی کتاب می‌خواند و همین نگاه در اقتباس از کتاب‌ها باید در میان دیگر تهیه‌کنندگان هم باشد.

علی میرمیرانی نگارش برخی آثار طنز تلویزیونی نظیر “نیمکت”، “مسافرخانه سعادت” و “عصر پاییزی” را در کارنامه دارد ضمن اینکه تنها تجربه نویسندگی سینمایی او فیلم “طعم شیرین خیال”کمال تبریزی است که چندان مورد توجه قرار نگرفت.

محمدرضا تخت‌کشیان سریال “زخم کاری” را هم با اقتباس از رمان “بیست زخم کاری”محمود حسینی‌زاد تولید می‌کند و حالا “هردمبیل” را نیز با اقتباس از رمانی به همین نام تولید خواهد کرد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید