تعدیل گلاره عباسی در “دراکولا”؟؟+عکس  

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت ششم سریال خانگی “دراکولا”ی مهران مدیری محصول اول مارکت مخابرات از طریق نماوا با همراهی فیلیمو عرضه شد.
به گزارش نمایش خانگی در قسمت ششم سریال، هیچ اثری از گلاره عباسی به چشم نمیخورد. گریم پراغراق گلاره عباسی در قسمتهای قبلی سریال و تلاش برای بازنمایی یک زن تازه به دوران رسیده، نتوانسته بود بازخورد مناسبی از مخاطب بگیرد.
گلاره عباسی پیشتر توانایی خود را در ایفای نقش زنان حاشیه ای و بانوان طبقه پایین اجتماع نشان داده بود ولی حالا در قالب زنی نوکیسه که میخواهد به روز باشد، نتوانسته کمدی لازم برای سریال را شکل دهد.
حالا با غیبت گلاره عباسی در قسمت ششم سریال، این ظن پیش رو است که گلاره به خاطر درنیامدن نقش، گرفتار تعدیل کاراکتر شده یا در قسمتهای بعدی، باز به سریال وارد خواهد شد؟

در قسمت تازه سریال ژاله و الناز(همسران کامروا) در دفتر وکیل برای گرفتن ردی از کامروا تصمیم میگیرند به ملاقات هوشمند در زندان بروند، پس از ملاقات با هوشمند در بازگشت از زندان که بدون نتیجه است، ژاله متوجه می شود عمارتش را نیز به زودی از دست خواهد داد…
مهران مدیری، ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند و… بازیگران سریالند.

دراکولا6
دراکولا6

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید