آغاز یکسان‌سازی سراسری قیمت در شبکه خانگی با «لانتوری»

لانتوری

نمایش خانگی: در حالی که در ماههای اخیر محصولات شبکه خانگی با دو قیمت متفاوت 5 و 4 هزارتومانی برای تهران و شهرستان ارائه می‌شد مدیرعامل یکی از شرکتهای پخش شبکه خانگی از یکسان کردن قیمت در تهران و شهرستان خبر داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» جواد معماری مدیرعامل موسسه تصویر دنیای هنر درباره تغییر قیمت فیلم‌های شبکه نمایش خانگی در حوزه شهرستان به «فارس» گفت: پبش از این تلاش کردیم تا برای رفاه حال هموطنان در شهرهای مختلف و فراهم آمدن شرایطی برای دسترسی بهتر به فیلم های شبکه نمایش خانگی قیمت فیلم‌های شهرستان این شبکه با قیمت تهران آن متفاوت بود و قیمت در شهرستان‌ها با 1000 تومان اختلاف توزیع می‌شد. .

وی ادامه داد: متاسفانه این تغییر قیمت نظم بازار را به هم زد و شرایطی را فراهم کرد که ترجیح می‌دهیم در ارائه آثار قیمت یکسانی را برای تهران و شهرستان در نظر بگیریم. به همین منظور در توزیع جدید فیلم های این شرکت قیمت یکسان برای تهران و شهرستان و مبلغ 5000 تومان مقرر شده است.

معماری درباره توزیع فیلم «لانتوری» و تغییر قیمت برای این فیلم توضیح داد: تصمیم گرفتیم محصول جدید این شرکت را با قیمت یکسان توزیع کنیم و فیلم «لانتوری» محصول جدید این موسسه است که در تهران و شهرستان با قیمت 5000 هزار تومان توزیع می شود.

وی در پاسخ به این سوال که توزیع کنندگان دیگر هم همین شرایط را خواهند داشت گفت: من اطلاع دقیقی از وضعیت موسسات دیگر ندارم اما این تفاوت قیمت نظم بازار را دچار مشکل کرده بود که موسسه دنیای تصویر هنر تصمیم گرفت تا قیمت محصولاتش را به صورت یکسان در بازار توزیع کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید