“ملکه گدایان” گرفتار آماتوریسم علی اوجی+عکس

ملکه گدایان۸
ملکه گدایان۸

نمایش خانگی: قسمت هشتم سریال “ملکه گدایان”حسین سهیلی‌زاده از طریق فیلیمو به شبکه خانگی عرضه شد.

در قسمت هشتم “ملکه گدایان” باز با ورود علی اوجی در نقش کیف‌کش یک خواننده مایه‌دار روبروییم. ورود علی اوجی که همچنان آماتوریسم بر تقلایش برای بازیگر شدن، سایه انداخته بدجوری جلوی پیشبرد داستان سریال را گرفته است.

محمدرضا غفاری بازیگر بااخلاقی که برای ایفای نقش خواننده سریال انتخاب شده نیز کمترین ربطی با نقش ندارد و هرچند خیلی تلاش می‌کند تا شخصیت یک خواننده سرشناس را طبیعی ایفا کند ولی عدم انطباق گریم و فقدان رفتارنویسی معقول برای خواننده باعث شده فقط شبحی از شخصیت را شاهد باشیم.

داستان سریال “ملکه گدایان” درباره البرز شیمیدان ساکن آلمان است که در آستانه ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش گرفتار آدم‌ربایی شده و به ایران بازگردانده می‌شود؛ در حالی که هویتش دزدیده شده!

باران کوثری (افرا بابایی)، رویا نونهالی (لعیا یکتا)، پانته‌آ بهرام (خورشید یکتا)، فرزاد فرزین (پارسا پارسا)، محمدرضا غفاری (آریا درخشان)، آرمان درویش، رضا بهبودی (شبیر)، یسنا میرطهماسب (سهیل)، الهام کردا (مهناز)، سولماز غنی (فریبا رضایی)، علی اوجی (سیامک)، بهشاد شریفیان (شنتیا)، مریم سرمدی (بتول)، شبنم قربانی (سارا محمودی) و… بازیگران سریالند.

ملکه گدایان۸
ملکه گدایان۸

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید