ادعاهای سرمایه‌گذار 60 درصدی و شریک برند «شهرزاد» در یک برنامه تلویزیونی⇐سودآورترین صنعت سال گذشته ما شبکه خانگی بود/در شبکه خانگی اگر سریالی از قسمت سیزدهم به بعد کف فروش 500 هزار نسخه را داشته باشد مطمئنا به سوددهی می‌رسد/چطور است که هنرمندان جلوی دفتر آنها که یک مرتبه از آسمان به آنها پول رسیده صف می‌بندند؟ /تا یک سرمایه‌گذار به مشکل می‌خورد سینماگران اعلام برائت می‌کنند اما تا یک سرمایه‌گذار جدید می‌آید مجددا جلوی در خانه‌اش صف می‌کشند!!!

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: محمدهادی رضوی سرمایه‌گذار 60 درصدی فصل اول و شریک برند «شهرزاد» در تازه‌ترین برنامه «هفت» به عنوان برخی اظهارنظرات خاص درباره شبکه خانگی و رفتار دوگانه هنرمندان در برخورد با سرمایه گذاران را مطرح کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، رضوی با اشاره به مختصات مدیوم شبکه خانگی گفت: تمام دنیا سریال سازی صنعت است هم بلحاظ ایجاد شغل و هم سودآوری و درگیر کردن مخاطب.

وی درباره سودآوری در شبکه خانگی گفت: سریالهایی مانند «شهرزاد» از قسمت سیزده به بعد اگر روال کف فروش  500 هزار نسخه را داشته باشند به سوددهی میرسند. سال گذشته در رکود اقتصادی سودآورترین صنعت ما، شبکه خانگی بود.

رضوی با اشاره به انتقاداتی که از ورود صاحبان سرمایه های بی مسئولیت به شبکه خانگی می شود اظهار داشت: هستند عزیزانی که تابلو هست هیچ بیزنس تولیدی خاصی ندارند و یک مرتبه از آسمان به آنها پول می رسد(!) و می آیند در کار سینما و شبکه خانگی! سوال اینجاست که چرا دوستان هنرمندان جلوی دفتر این افراد صف می بندند برای دریافت حمایت؟؟؟ اگر ورود آن پول بد است این صف کشیدن هم بد است.

این سرمایه گذار جوان ادامه داد: چرا تا آن طرفی به مشکل می خورد سینماگران می گویند ما نمی‌دانستیم. اتفاقا هنرمندان نباید به سمت اینها بروند؟ چرا قبل از اینکه پول بگیرند نمی‌روند درباره شان تحقیق کنند؟ چطور است که پول را می‌گیرند و بعد که تازه طرف دچار مشکل می‌شود می‌گویند ما نمی‌دانستیم. جالب است که این حرفها را می‌زنند و بعد که یک سرمایه‌گذار جدید وارد کار می شود مجددا جلوی در خانه‌اش صف می‌بندند.

رضوی خاطرنشان ساخت: مسیر شبکه خانگی مسیر صنعتی تولید محتواست و مسیر دلالی نیست. حالا اگر برای یکی دو نفر در این حیطه مشکلی پیش آمد کل آن را زیر سوال نبریم که دیگر کسی جرأت نکند بیاید در این حیطه.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید