رد تلویحی اتهام پولشویی هنرمندان همکار امامی توسط نماینده دادستان!

محمد+امامی
محمد+امامی

نمایش خانگی: در حالی که در تمام مدت بازداشت محمد امامی این هنرمندان همکار در پروژه‌های مختلف محمد امامی بودند که آماج انتقادات واقع شدند، در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امامی، تلویحا بر فقدان علم درباره پولشویی همکاران امامی تاکید شد.

به گزارش نمایش خانگی رسول قهرمانی نماینده دادستان در بخشی از شرح اتهامات امامی تهیه‌کننده سرییال خانگی “شهرزاد” گفت: ضمانت نامه‌های بانکی امامی به کالا‌هایی از جمله گوشت منجمد یا گندم تبدیل شده و نهایتا همه پول‌ها جمع و تبدیل به قیر شده و از کشور خارج شده است که لاشه‌هایی از پول را امامی مصرف کرده است به گونه‌ای که وی ١٠١٥ میلیارد تومان پول در این فرایند تحصیل مجرمانه داشته و برای پوشش خود، اقداماتی را در حوزه سینما انجام داده است تا القا خدمت فرهنگی ‌کند غافل از آن که فقط ۵ درصد از آن را در سینما و شبکه خانگی آورده و مابقی را از کشور خارج کرده است و لاشه‌های پول را به حوزه سینما آوردند.

نماینده دادستان درباره پولشویی امامی هم گفت: نکته بعدی در پرونده امامی پولشویی است از این جهت که برخی اموال از طریق صرافی‌ها به خارج از کشور منتقل شده‌اند و بخشی از پول تنها وارد سینما شده است و بخشی هم جدای از قرارداد سینما به حساب بخشی از هنرمندان شاخص رفته است.

قهرمانی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم فعلاً اتهامی به هنرمندان وارد کنیم اگر آن‌ها علم داشته‌اند پول کثیف است که اتهام پولشویی متوجه آن‌ها است، اما ما هنوز علمی را به دست نیاورده‌ایم!!

با اظهارات امامی درباره فقدان علم درباره پولشویی همکاران هنری امامی به نظر میرسد همکاران پروژه‌های هنری امامی بعد از مدتها نفس راحتی بکشند تا وقتی دیگر…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید