رونمايى از پوستر رسمی پرستاره‌ترین سریال سال⇔طراح پوستر، برادر یک بازیگر زن طنزهای تلویویزیونی است+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: تازه ترین سریال شبکه خانگی با عنوان «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و و تهيه كنندگى مهدى گلستانه بناست از ابتدای بهمن ماه وارد شبکه خانگی شود.

به گزارش نمایش خانگی به تازگی نخستین پوستر رسمی «عاشقانه» رونمایی شد. سهراب ولدبیگی عکاس هنری طراحی پوستر «عاشقانه» را برعهده داشته است. سهراب ولدبیگی فرزند مسعود ولدبیگی چهره پرداز و  برادر سحر ولدبیگی بازیگر آثار اغلب طنز تلویزیون است.

سهراب ولدبیگی کوشیده پوستر «عاشقانه» را منطبق با حضور تقریبا تمامی بازیگرانی که در این سریال هستند طراحی کند.

در این سریال طیف متنوعی از بازیگران زن و مرد سینما و تلویزیون حضور دارند؛ از  محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار و  حميدرضا پگاه گرفته تا  حسين ياري، پانته آ بهرام، مسعود رايگان، هومن سيدي و مهناز افشار.

مهناز افشار و محمدرضا گلزار پیش از این در سریال «عشق تعطیل نیست» نیز به عنوان زوج هنری در شبکه خانگی حضور داشتند اما در «عاشقانه» این ساره بیات است که نقش پارتنر هنری گلزار را بازی می کند یعنی همان بازیگر زنی که با «جدایی…» اصغر فرهادی به ناگاه در کانون توجهات قرار گرفت.

فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در این سریال علاوه بر حضور به عنوان بازیگر، یکی از تیتراژهای سریال را هم خوانده است. دیگر تیتراژخوان سریال فریدون آسرایی است که در این سریال قطعه ای به نام «گیسو» را می خواند و جالب اینجاست که نام این قطعه نام کاراکتر مهناز افشار در سریال است. هم قطعه ای که فرزین می خواند و هم قطعه ای فریدون آسرایی می خواند از ساخته بابک زرین آهنگسار مطرح موسیقی پاپ هستند.

پوستر رسمی سریال «عاشقانه»
پوستر رسمی سریال «عاشقانه»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید