توزیع موزیکالی به اشتراک بازیگر زن سفر کرده به GEM در شبکه خانگی+عکس

شبکه جم

نمایش خانگی: موزیکال کودکانه «دزد و پری» ساخته حسین قناعت که از حضور رابعه اسکویی بازیگر سفر کرده به جم سود می برد به شبکه خانگی آمد.

به گزارش نمایش خانگی «دزد و پری» که فضایی مفرح و مطلوب خانواده ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور میشود به مدت 24 ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین 24 ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می دهد…

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی و نگین معتضدی از دیگبر بازیگران «دزد و پری» هستند و بازیگران کودکی نظیر محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسیا شکوری فرد در فیلم ایفای نقش می کنند.

«دزد و پری» جزو معدود آثار کودکانه سالهای اخیر بوده است که در اکران رسمی هم فروشی نسبتا خوب داشت و علیرغم اکران در گروه آزاد توانست رقم فروش یک میلیارد را رد کند.

«دزد و پری» از طریق موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شده است که به لحاظ کمیت از جمله شرکتهای پرکار در شبکه خانگی است.

دزد و پری
دزد و پری
دزد و پری
رابعه اسکویی در کنار بهزاد فراهانی در نمایی از «دزد و پری»

یک دیدگاه

  1. عبارت ” از حضور رابعه اسکویی بازیگر سفر کرده به جم سود می برد ” برای این فیلم, منصفانه نیست. سازندگان کف دستشان را بو نکرده بودند که این بازیگر چندی بعد به جم خواهد پیوست. شما که انتظار ندارید به خاطر این موضوع, فیلم بایکوت شود؟! بینندگان هم اینقدر شیفته این بازیگر دست چندم نیستند که بخاطرش برای خرید فیلم هجوم ببرند!!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید