ادعاهای شگفت احسان دلاویز از متهمان سوءاستفاده در بانک سرمایه که هم مشاور جوانان رییس اصلاحات و هم از سرمایه گذاران “شاهگوش” و دو فیلم “فردا” و “لامپ صد” بوده⇐محمدهادی رضوی فردی تندخو، و عصبی‌مزاج است!!/محمد امامی انسان وارسته ای است!!/”شهرزاد” سریال ارزشمندی بود و فقط قدری شلختگی مالی(!!) داشت!!

احسان دلاویز-محمد خاتمی-محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: احسان دلاویز از جمله متهمان پرونده سوءاستفاده در بانک سرمایه است که بر طبق اظهارات نماینده دادستان متهم شده به معاونت در تحصیل 107میلیارد مال از طریق نامشروع.

دلاویز که مشاور جوانان رییس اصلاحات(!) هم بوده و در تولید دو فیلم شکست خورده “فردا”ی مهدی پاکدل و “لامپ صد”سعید آقاخانی و همچنین سریال “شاهگوش” بعنوان سرمایه گذار حضور داشته در تازه ترین جلسه دادگاه متهمان بانک سرمایه ادعاهای خاصی را درباره محمد امامی و محمدهادی رضوی از دیگر متهمان بانک سرمایه بیان کرد.

احسان دلاویز در دفاعیات خود گفت: از سال‌های ۹۰ تا ۹۲ ارتباط کاری فرهنگی و کاملا معنادار و مشخصی با آقای رضوی و امامی داشتم، آقای رضوی در یک مراسم افطاری مرا دید و به وی گفتم شما که شخصیت من را می‌شناسید. رضوی سوگند خورد و مسائلی را مطرح کرد و بعد از طرح این موضوع در دادسرا از من حلالیت طلبید، شاید لطف خدا بوده است که به دلیل هجمه‌های عظیمی که به من و خانواده و پیشینه اجتماعی من شده است این مسائل روشن شود.

وی با بیان اینکه واقعیت قضیه این است که دوستی بین من و آقای رضوی وجود نداشته است گفت: محمدهادی رضوی فردی تندخو، و عصبی‌مزاج است و در مواجهه با دیگران از موضع بالا برخورد می‌کند و ما از لحاظ شخصیتی متفاوت هستیم. آقای رضوی در ارتباطات در هر حوزه‌ای سیراب است و هرگز احتیاج به امثال من نداشته است که بخواهد در حوزه‌ای از من استفاده کند و هرگز در هیچ حوزه‌ای نیت مشترکی با آقای رضوی نداشتم.

دلاویز ادامه داد: با محمد امامی پروژه های مشترکی به نام “شاهگوش” و “شهرزاد” پرحاشیه داشتیم، بنده مسئول جذب اسپانسر، سرمایه‌گذار و تبلیغات شاهگوش بودم. انصافا محمد امامی انسان وارسته ای است و اصلا نمی‌توانم به هر دلیلی چیزی را زیر سوال ببرم. روحیات بنده به آقای امامی نزدیک و نقاط مشترک با یکدیگر داشتیم، به شدت به من اعتماد پیدا کرده بود و رفت‌وآمد خانوادگی داشتم و بنده آدم محافظه کاری هستم و هیچ تعارفی با هیچ کسی و محمد امامی ندارم.

متهم دلاویز در ادامه دفاعیات خود گفت: در کار ارزشمندی به نام “شهرزاد” شأن افراد آن را خراب نکنید. “شهرزاد” کار ارزشمندی بود که گرفت و پول داخل آن آمد. دلیلی نداشت پول آلوده به آن وارد شود!!

این متهم گفت: در مقطعی که من در “شهرزاد” بودم کمی شلختگی مالی وجود داشت. در آن وقت مسئول آقای قادری بود و همه پول‌ها به حساب وی واریز می‌شد و همه را او امضا می‌کرد، اما دلیل سوءنیت در جریان جذب و دفع نبود. مدت‌ها است روی آن را ندارم با کارگردان و دیگر افراد آن روبرو شوم. چرا فردی که شغلش بازیگری است باید پاسخگو باشد که آن پول آلوده بوده یا خیر؟؟ با بازیگر چه کار دارید؟ علیه این فضای ارزشمند این روز‌ها هجمه زیادی وجود دارد. بهتر است محل مصرف تسهیلات گیرندگان را تفکیک کنید تا پاسخگو باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید