رقابت «ممنوعه» و «احضار» در روزهای پایانی سال/شکست «نهنگ آبی» و «رقص روی شیشه»/اقبال کودکان به «هشتگ خاله سوسکه»

ممنوعه-احضار-ویدیوکلوب-کیوسک

نمایش خانگی: در هفته های پایانی سال شبکه خانگی روزهای پررونقی را میگذراند چون به غیر از محصولات سینمایی عرضه شده در شبکه که از کمدی تا ملودرام و فانتزی را شامل میشوند، سریالهایی در گونه های مختلف نیز در شبکه خانگی عرضه شده اند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از جمله سریالهایی که در یک ماه گذشته مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند «احضار» و «ممنوعه» هستند. «ممنوعه» به واسطه حواشی درازمدتی که بر سر توقیف اولیه داشت همچنان به عنوان یکی از ملودرامهای جوان پسند در شبکه خانگی به فروش میرود.

«احضار» هم هرچند هیچ ستاره یا بازیگر شناخته شده ای ندارد ولی به واسطه آن که نخستین سریال ترسناک شبکه خانگی است و البته با تکیه بر سیر داستانی نسبتا پرتعلیقش توانسته مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد.

«نهنگ آبی» و «رقص روی شیشه» سریالهای تازه عرضه شده به شبکه خانگی هستند که هر دو هم مملو هستند از چهره های مطرح سینما ولی هیچ یک از آنها نه در کشش داستانی نه در ساختار بصری، نوآوری مطلوب مخاطبان پیگیر را نداشته اند و برای همین است که نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

«هشتگ خاله سوسکه» تنها سریال کودک شبکه خانگی است که البته برخی مشکلات تکنیکی در تولیدش وجود دارد ولی بی رقیب بودن در شبکه خانگی موجب شده بتواند به طور نسبی با اقبال کودکان مواجه شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید