سازندگان «ممنوعه» به وزیر نامه نوشتند⇐اینکه بر ما چه گذشت بماند/دلسوزی شما مایه امیدواری است!

ممنوعه-عباس صالحی

نمایش خانگی: بالاخره بعد از مدتها رایزنی مشکل عرضه سریال خانگی «ممنوعه» حل شد و قسمت چهارم سریال به زودی به شبکه خانگی می آید.

در مسیر حل مشکلات این سریال، تولیدکنندگان مکاتباتی را با وزیر ارشاد داشتند و تلاش کردند از طریق عالی ترین مقام هنری دولت سوءتفاهمات پیش آمده را حل کنند.

حالا و پس از حل نسبی مشکلات سریال، سازندگان «ممنوعه» با ارسال نامه ای سرگشاده برای وزیر ارشاد، از وی بابت دلسوزیش جهت حل مشکلات قدردانی کرده اند.

متن نامه سازندگان «ممنوعه» به وزیر ارشاد را بخوانید:

وزیر محترم و فرهیخته وزارت ارشاد
سلام

پیام تقدیر جنابعالی از کارگردان سریال «ممنوعه» امیر پورکیان به دستمان رسید، از این رو بر خود واجب دانستیم مراتب قدردانی خود را در چند خطی خدمتتان تقدیم نماییم.

در این مدت بر ما چه گذشت بماند اما همین که وزیری چنین هنرشناس و ریزبین و دلسوز داریم برایمان بسی جای امیدواریست.

آقای وزیر! ما که خود ایمان داشتیم «ممنوعه» نه تنها ذره ای خلاف موازین سیاسی و اخلاقی نظام جمهوری اسلامی نبوده، بلکه هدفش آگاهی بیشتر و عبرت آموزی نسل جوان امروز  در رویارویی با ناهنجاری ها میباشد، اما در مقابل تصمیم بازبینی که گرفته شد سر تعظیم فرود آوردیم که به لطف حضرت حق شورای محترم نمایش هم پس از بازبینی کل سریال بر این اتفاق صحه گذاشتند و با امضای صورتجلسه نهایی اثبات کردند که “ممنوعه” هدفش روشن بوده و هست، اما این که جنابعالی شخصا از حسن نوع رفتار کارگردان پروژه در اطلاع رسانی تقدیر کردید برایمان ارزشمند و فراموش نشدنی ست…
از خالق هنر برایتان توفیق روزافزون را آرزو داریم.

و من الله التوفیق
سازندگان سریال «ممنوعه»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید